En stund med pilates

Efter fotboll är det alltid skönt att köra igenom kroppen med ett pass pilates. Idag kände jag mig dock extremt stel och sné. Kändes precis som att jag i min rörelser var som ett s. Benen åt ett håll och överkroppen åt ett annat. Intressant känsla. Jag vet inte heller riktigt hur jag ska korrigera mig själv när jag inte har en spegel och ser mig själv. Jag kanske egentligen är i rätt position men eftersom kroppen inte är van vid det så det känns det helt snett och konstigt. När kroppen lärt in ett visst mönster så känns ofta det korrekta "fel".
Jag ska boka in några pass i studion i Norrköping, måste ju utnyttja mitt friskvårdsbidrag och gissa lyckan när jag såg att hon återöppnar sin studio efter att ha varit stängd på grund av corona. Och att mitt bidrag gäller där! 😍😍😍 Jag behöver några pass med någon som kan korrigera mig och ge mig lite nya tankar och saker att arbeta med.
1 Mirre:

skriven

Ohh great att du kunde använda ditt bidrag där och bra att de har sådant med

2 Neali:

skriven

Hittade din blogg idag & vill bara säga hej ! Vänligen En ny läsare


Svar: Hej! Vad roligt, välkommen hit till mig. 😀
Hanna

Kommentera här: