Livesändning och dagens planer

Godmorgon! Så underbart med fredag och att jag är tredagsledig. Mindre underbart är vädret och att mina höfter gjorde så galet ont så jag har startat dagen med pilates. Testade att sända live och det gick ju bra men jag pratade om att det skulle ta åtta-tio minuter men när jag pratar samtidigt så tar ju allt lite längre tid. Jag kommer garanterat göra det fler gånger, det var kul! Och det känns bättre med höfterna också. Win, win! Vill du se sändningen i efterhand så kan du göra det HÄR.
Jag är ledig idag och lite senare ska jag på pilates. Ikväll ska jag till Borensberg och prata om domarrollen ur ett kvinnligt perspektiv. Jag vet på ett ungefär vad jag ska säga, vad jag har dömt och hur länge, erfarenheter jag fått med mig på vägen men framförallt att trycka på ledarens roll. Det märks så tydligt när man har en bra tränarkultur, där fokus är på rätt saker och inte på domarens eventuella misstag. 
1 Hilma:

skriven

Härligt med tre dagar ledigt! Hoppas det blir bra dagar :) kram!

Kommentera här: