En update

Så fick bloggen vila ett par dagar igen. Sitter här i soffan med datorn i knät och har varit hemma drygt en timme. I magen ligger det ett gäng scones, Rickard var snäll och bakade en sats åt mig. Det är så gott med nygjorda scones med bara smör på. Massor med smör..... 😋Sen sist har jag dömt fotboll med J och E och så en annan match med samma E men med S. Sorry bokstäverna istället för namn men vet inte om de vill synas här på bloggen. Hela familjen har också varit hemma hos min mamma och pappa. Vi åt god mat, smarrig efterrätt och så har vi sjungit. Det är ju en energikick om något. Tänk att lite sång kan göra en så glad!
Mm, godsaker jag ätit i helgen. Har cravings på scones, ätit mammas goda köttgryta och så testat inlagda gröna tomater. Det låter inte gott men det är 😋😋😋.
En solig selfie! Det var verkligen underbart höstväder i helgen. Minus blåsten och imorse hade jag dubbla brallor, halsduk, mössa och vantar. Fler såna här vackra dagar tack innan rusket kommer på riktigt. 

Kommentera här: