En onsdag mitt i veckan

Godmorgon! Ja, jag säger godmorgon för jag har jobbat i natt, satt vak hos en patient. En kvart efter jag sagt ja så kom jag på att det kommer bli en tuff natt. Jag klev upp halv fem på morgonen, jobbade ett dagpass och tog ingen tupplur. Men det gick ju bra. Skulle jobbat kvällen idag men det plockades bort. Någon måtta får det vara, hehe. När jag kom så skulle barnen till skolan och så fick jag cravings på scones. Frukost åt jag först vid nio. Därefter stöp jag i säng och sov som en stock till halv ett. Så nu känner jag mig piggelinus igen. Känns bra att kunna göra en insats. 
Om en liten stund ska jag, Rickard och Ida knalla bort till skolan för utvecklingssamtal, ikväll tänkte jag träna något lugnt. Eller lugnt skriver jag, ärligt talat så känner jag mest för att riva av ett gäng intervaller. Vi får se hur det blir. 

Kommentera här: