Pepparkakor och clementiner

Jag njuter av tända ljus, ett gäng pepparkakor och clementiner. I bakgrunden står tv:n på, en helt underbar julfilm fyller rummet med ljud. För en stund sedan så fotade jag ett gäng bilder till ett pilatesinlägg som kommer komma upp framöver.
Här där jag sitter så har jag solen i ögonen. Efter alla grå dagar så känns det underbart att få lite sol på nosen. Även genom fönstret så här. Det är minusgrader och fortfarande frost i gräsmattan. Tänk om det kunde komma lite snö med. Då hade min vinterlycka varit total!
 
 
1 Marie:

skriven

Det är så gott med pepparkakor, mums. Har dock ätit lite för mycket senaste att jag har ont i magen hehe. Men onekligen gott

2 Madde:

skriven

Vilken fin ljusstake du har. Helt klart i min smak. Pepparkakor och clementiner är ett måste den här tiden på året. Så gott.

3 Pärla :

skriven

Gud så mysigt! Helt klart bästa med denna årstid. Solen idag har varit magisk, längtar dock inte efter snö.

4 Orsakulla mamma vid 20 - dalaliv, finporslin & pudelliv :

skriven

Åh skulle också vilja få snö. Speciellt nu när tiden är så märkligt känns der som en vinter skulle vara drömmen. Vi hade också frost idag, men kände inte så mycket av det är ju hemma 😅.

5 Madde:

skriven

Snygg design på bloggen. Papperkakor är sa goda. Men magen gillar inte dom lika mycket haha. Vill ha snö och mycket. Längtar efter det om jag ska vara ärlig

6 Diana Saelöen:

skriven

Pepparkakor och clementiner....så mycket jul över det och så gott...måste nog gå ner och hämta några clementiner nu, har dessvärre inga pepparkakor hemma. Jag skulle också önska lite snö...till och med här hos oss är det minusgrader nu

7 Amanda:

skriven

Pepparkakor tycker jag inte så mycket om men clementiner önskar jag fanns året om för det är så gott. Ja kallt var det idag men så härligt med sol :)

8 ullie:

skriven

man blir super lycklig i fall solen är här klarblå himmel mestadels men även svår dimma

önskar en fin lördag vännen kramar

Kommentera här: