I mina benvärmare och nya tights

Alltså jag vet inte vad det är men jag känner mig snygg i benvärmare och träningstights. Jag känner mig som en 90-tals flashig träningsinstruktör. Tänk Jane Fonda, haha. 
Idag har jag: 
- jobbat, dagen gick så fort. Vips fick jag.. 
...promenera bort till en mack och möta upp Rickard där för att få skjuts hem. 
- försökt springa en runda men oavsett tempo så hängde kroppen inte med. Var lite som att kroppen tänkte "vad håller du på med det där vill inte jag". Nya tag imorgon helt enkelt. 
- ätit årets första julskinkemacka. Eller jag ska vara petnoga så ska jag sätta tänderna i den om en stund. Men det är ju något jag ska göra idag så därför skriver jag om det förtid. 😋🤪 
- städat bakom tv:n. Det behövdes kan jag säga. 
1 https://siliiins.blogg.se/:

skriven

Vilka mysiga!! :)

2 ingmarie:

skriven

Jag gillar också benvärmare!!!

Kommentera här: