Det blev ett helt okej pass

Tänkte kika in och skriva några rader innan jag hoppar i säng. Jag har haft en sådan bra dag. Jag har skrivit ett gäng inlägg till bloggen som jag tidsinställt, jag fick till ett bra träningspass på löpbandet Sprang 15 intervaller i 30 sekunder i olika farter. Totalt fick jag ihop fem kilometer. Efter lunchen beslöt jag mig för att cykla till jobbet (har 11 kilometer att cykla). Jag tog tåget hem, är alldeles för mörkrädd för att våga cykla i mörkret. Fast jag gör det ibland. Så jag har fått mycket fysisk aktivitet idag. Känns hur bra som helst. 
Förra veckan skrev jag ju om att det är mycket på jobbet. Och visst är det fortfarande mycket men just nu är det lugnare. Vågar knappt skriva det men jag njuter av att inte behöva springa benen av mig. Det gör sådan stor skillnad att vara två undersköterskor. 
Den här såg jag på Facebook ikväll. Tycker den är så bra! 
 
1 Amanda:

skriven

Jag har också fått mycket fysisk aktivitet idag fast det är i form av promenader men tycker även det är bra. Duktig du är som cyklar till jobbet :)

2 Amanda:

skriven

Jag har också fått mycket fysisk aktivitet idag fast det är i form av promenader men tycker även det är bra. Duktig du är som cyklar till jobbet :)

3 Amanda:

skriven

Jag har också fått mycket fysisk aktivitet idag fast det är i form av promenader men tycker även det är bra. Duktig du är som cyklar till jobbet :)

4 Jessi :

skriven

Ibland är det skönt att röra på sig 🙂. Skönt att det känns lugnare på jobbet nu. Bra text du hade hittat på fb.
Ha det så bra! 😘

5 Blondina:

skriven

Ja jag är också mörkrädd, när man rastar hundarna då mörkret lagt sig så kollar jag extra mycket bakom axeln faktiskt :/ smart av dig att inte cykla hem utan åkte hem.

6 Diana Saelöeln:

skriven

Underbart att få ihop så mycket rörelse, jag försöker få ihop mina 10 000 steg varje dag men inte alltid så lätt när jag nu så smått börjar jobba igen och man har ett kontorsjobb. Brukar ta en promenad men vissa dagar hinns inte heller det med.
Vilken underbar "skylt" sparade den...tror jag ska sätt upp den på anslagstavlan på jobb.

7 A ROOM OF MY OWN:

skriven

reformer låter bra. det har jag aldrig hört talas om tidigare

Kommentera här: