Nu åkte sommarklänningen på!

Jag är nu hemma från jobbet och har en ledig fredag framför mig innan jag går på helgens jobbpass. Jag var så trött på på eftermiddagen och visste inte riktigt hur mina ben skulle orka cykla hem. Men det gick ju bra. Så check på 28 kilometer cykling och dagens träningspass, eller snarare aktiv vila. Jag testade två olika vägar och den ena kommer jag cykla hem och den andra till jobbet. Det är så varmt och härligt så jag sitter faktiskt ute och skriver det här inlägget. Tog en skrivpaus och pratade med grannen och sen har jag ätit lite. Kvällsmaten till barnen står i ugnen nu och jag tänker plugga en stund. Det skulle vara skönt att få klart sista uppgiften nu den här veckan så får jag lite längre sommarlov. Har du gjort någon planka idag förresten? Jag ska göra min minut lite senare, har ju precis ätit. :-) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Fröken Rödlök:

skriven

Oj, det var många kilometer.. Har du alltid så långt till och från jobbet? Jäkla bra träning men förstår att benen känns!! Hoppas du får en trevlig fredag.

Svar: Ja, det har jag, fast det är ju tur och retur. :-)
Hanna

2 Madde:

skriven

Vad duktig du är som cyklat så långt. Idag jobbar jag. Hoppas du får en skön fredag

Kommentera här: