I något annat än träningskläder

Jag fick en kommentar som undrade om jag tränar varje dag. Och nej det gör jag inte. Idag kommer det nog inte ens bli en promenad. Många av mina övningsinlägg är bilder och tips som varit med tidigare i bloggen. Det var länge sedan som jag fotade nya bilder till mina övningsinlägg. Fördelen med att ha en stor bildbank. 
Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar en sväng. Vi blev bjudna på mat och så fruktsallad till efterrätt. För ovanlighetens skull så hade jag inte klänning utan jeans och gissa om jag saknade att ha mjuka byxor på mig. Jeans är verkligen inte bekvämt. Eller så är det bara jag som är ovan. :-) 
Mamma bjöd på köttffärslimpa, potatis och massor med grönsaker. Så gott ju! Regnet har hängt i luften hela dagen, det öste ner under tiden vi var hos mina föräldrar så resten av kvällen blir det soffläge. Jag vill äta jordgubbar och mjölk lite senare. Helst med grädde också men har ingen lust att gå till affären. Jag tänkte avsluta dagens inlägg med att skriva om dagens länkar i veckans länkregn. 
 
1 Anita:

skriven

Fin tröja :D

2 Znogge:

skriven

Jag tycker inte heller att jeans är bekvämt och har det ytterst sällan faktiskt!

3 Marie:

skriven

Fin outfit och god all mat ser ut. Ja bra att ha en stor bildbank, så har jag med, annars försvinner allt utrymme på en gång

4 Hanneles bokparadis:

skriven

Trevligt och gott, sonen bjöd oss på god middag igår i nya lägenheten :)

5 Emma Engström:

skriven

Håller helt med dig om att jeans inte är bekvämt, känner mig så trängd på något vis! Föredrar mjukiskläder och mer bekväma kläder alla dagar i veckan, tar alla tillfällen i akt haha :D Vad roligt att ha blivit bjuden på mat, det är faktiskt himla lyxigt och en rolig grej! Just det mamma lagar brukar alltid vara extra bra också :>

6 Amanda:

skriven

Det är bekvämare med mjukisbyxor det håller jag med om. Det ser ut att vara mycket gott som ni fick hos din mamma. Köttfärslimpa är ju så gott. Mumms nu blev jag hungrig 😍

Kommentera här: