Piggelin och Pilates

Igår var jag så konstig, kände mig helt off fast jag borde varit jätteglad. Hade svårt att ta initiativ och motivationen var nere i skosulorna. Extremt konstig dag! Tror bestämt att det kallas för ilandsproblem. Jag somnade iallafall strax efter halv nio och har faktiskt fått sova i natt så jag känner mig väldigt pigg. Sitter och äter min spenatsoppa med ägg och när jag fått i mig allt kommer jag inte vilja äta på flera timmar. Jag jobbar till ett idag, var helt säker på att jag slutar tre så gissa lyckan när jag såg att det är redan klockan ett. Värre är det ju när man tror man slutar tidigt och så slutar man sent. Den har jag gjort en gång. Blev längsta eftermiddagen någonsin.....
Ikväll kör min pilateskurs i Mjölby igång med gratis prova på. Det ska bli så kul att köra igång igen. När jag kommer hem ska jag planera ett riktigt tufft pass så deltagarna har något att bita i. Önskar dig en härlig dag!
1 Netti Starby:

skriven

Vad skönt att du känner dig piggare idag och så kul att kursen drar igång idag. :-D Kramis

2 bylisa.se:

skriven

Det är bra, låt dom jobba lite! 😃💪🙌 Grymt när man slutar tidigare än man trott. Inte så ofta man får tid, underbart!

3 Marie:

skriven

Hoppas att det kommer många som vill träna och prova på

4 Madde:

skriven

Ja sådana överraskningar gillar man. Har ofta jour då jag jobbar så går av på morgonen. Däremot gillar jag de passen då man har jobbat sina timmar och ändå är ledig från halv 10

5 Lillan Kind:

skriven

Såna dagar är knepiga, för på nåt sätt känns det bättre att veta varför man är helt off när man borde ha varit glad. Men för min del kan det bli så vid sömnbrist eller om t ex en rejäl förkylning är i antågande. Ja det är verkligen tusen gånger roligare att sluta mycket tidigare än man trodde än mycket senare än man trodde :D Hoppas att det blir ett härligt och tufft pilatespass ikväll!

6 Natascha:

skriven

Visst är det skönt att komma i säng tidigt för att sen få sova ut en hel natt, oftast är det det som behövs för att känna sig som människa igen -va nog precis det du behövde! Spenatsoppa, lägg gärna ut recept ;)

7 Snabela :

skriven

Det är skönt att somna tidigt. Men sällan det händer för mig tyvärr. Är alltid för mycket uppe i varv på kvällen.

8 Josse:

skriven

iblnad har man sånna dagar. Jag har dom också och tror mycket är vädret. Tänk att de strys så mycket av vårt humör. kram på dig

9 Petra:

skriven

Ja, ibland kan man känna att man inte är topp fast man mår bra.. Som du säger ilandsproblem ;-)... Skönt att sluta tidigt det kan behöva ibland! Kul med pilates har inte provat det ngn gång

10 Moa Larsson:

skriven

Alltså, jag tänker att det vore så drömmigt att vara en utav deltagarna på dina pilatespass. Hade jag haft lite närmre till Mjölby så hade jag kommit på momangen. Och du? Det är okej att känna sig lite off, men det är jobbigt när man inte kan binda någonting till det. Men ibland är det bara så 🖤

11 charlottelinden.se:

skriven

Gud vad skönt att du vaknade upp pigg och till en bättre dag! Kul att kursen drar igång idag. Lycka till ☺️

12 birgitmaria:

skriven

Ja, ibland är humöret konstigt! Skönt att du fick vakna pigg! Jag har haft en helt ok jobbdag. Ikväll har jag varit på Zumba- så kul!

13 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Jag tror kroppen ibland behöver såna där dagar. Att det är ett ilandsproblem eller inte spelar ingen roll. Vill kroppen ha en sådan dag ska man ha en :).
Spenatsoppa lät galet gott :D. Var verkligen flera år sedan jag åt det :)

14 Therese:

skriven

Vad härligt att du ska planera ett tufft pass =) synd att jag inte bor i Mjölby för då hade jag nog kommit och gjort ett pass =)

15 jessica:

skriven

en sån där off dag har jag haft idag istället. haha eller ja jag har nog haft en sur och gnäll dag mer haha. Ja hade tänkt mig sovmorgon, också råkade jag vakna av att sambon spelade tv spel tidigt på morgonen . haha en dålig start på dagen, kan verkligen göra mig gnällig en hel dag tydligen 😅😅

16 amanda:

skriven

Så härligt att kunna få sova en hel natt och sedan känna sej pigg :D skönt att du slutar tidigare på jobbet idag :) hoppas du får en fin fredag :)

Kommentera här: