En snabb lördag

Oj vad fort den här dagen har gått. Jag slutade fyra och det kändes väldigt långt imorse men nu har jag varit hemma i över en timme och fått in kvällsmaten i ugnen. Det blir köttfärsgratäng till kvällsmat. Vet inte var jag fick energi i från då jag kom i säng sent igår kväll. Mådde inte alls bra så hälsade på Rickard en sväng på jobbet. Men idag har jag bestämt mig, jag ska inte tillåta mig själv att vara ledsen längre och grubbla. Det är ju bara jag själv som mår dåligt av det.... Fokus positivitet och nya tag!
Min lunch igår förresten: ägg, svamp, avokado stekt ägg och så bacon. Tulip har en med inget tillsatt socker och inga tillsatser. Kanske någon förresten men betydligt bättre än scan´s. Så försöker jag tänka majoriteten av tiden. Så kort innehållsförteckning som möjligt.
Så med det sagt tänkte jag skriva om veckans inlägg i länkregnet i bloggruppen på Facebook. Dela lite länkkärlek. (Tror jag skriver det varje gång så ska nog bara sluta skriva det hehe.)
 
1 Tess:

skriven

Gud va gott de lät med köttfärsgratäng :D och ja jag tycker också att lördagen bara sprang iväg o poff så var de söndag :D

2 Amanda:

skriven

Oj vilken god lunch du åt ser verkligen gott ut. Vad är tulip? Jag tror jag bara har hört att det är en blomma på engelska men jag kan h a fel :)

Svar: Det är ett livsmedelsmärke. :-)
Hanna

Kommentera här: