Speltisdag och en regnig promenad

Vilken mysig tisdag det har varit idag. Jag har varit ledig från jobbet så vi har haft en mysig familjedag. Planen var ju att göra något utomhus men i regnet kändes det inte så lockande så vi har spelat monopol. För en gång skull gjorde jag Rickard bankrutt i spelet men var för snäll mot Samuel vid ett tillfälle så det slutade med att jag förlorade. Man ska inte vara för snäll.... 🤪😛 Efteråt spelade vi ett spel som Ida fick i julklapp. Tjugo frågor heter det men det är ruggigt svårt. Kändes inte som ett barnspel direkt. Vi blev lite allmänbildade på kuppen och det är ju alltid bra. Kvällen avslutades med en promenad i regnet för mig och Rickard. En kortis blev det efter en dag inomhus. Känns skönt så här efteråt fast jag blev blöt då det regnade. Jag passade även på att göra trettio marklyft och så några minuter pilates för magen. Oh boy vad jag stelnat till. Det går så fort....  
1 Jennysvardag :

skriven

Så roligt att spela monopol, jag längtar så tills Loui blir stor nog för att spela monopol. Speldagar är att roliga, sån frågespel tycker jag oftast är svåra 🙈 men man lär sig alltid något nytt 😃

2 Madde :

skriven

Inte så roligt att vara ute då det är regnigt ute. Speldag är väl inte fel? Här blir det mycket memory med barnbarnen. Så roligt och dom är grymt bra på det.

Svar: Nej verkligen inte. Det var så mysigt. :-D
Hanna

Kommentera här: