Lucka nummer 5: Någon jag inte visste jag skulle sakna så mycket under året

Helt klart saknar jag familjen (mamma och pappa, syskon och syskonbarn) och mina vänner, Sofia, J och E. Det är ingen person som jag egentligen saknar mer. Alla är lika saknade och längtade efter! Jag kan inte låta bli att fundera över hur skadlig den här isoleringen är för oss i längden. Hur många blir deprimerade av att vara isolerade. Långtidskonsekvenserna av pandemin kommer inte synas än. Nu ser vi bara effekterna på kort sikt.
Jag och Sofia för två år sedan. Långt innan pandemin messade upp allas liv. Roligt att vi är så matchande i svart och orange. Det var högst oplanerat
Detta är en del i Kajsons julkalender – vill du också vara med så kan du läsa mer här
1 Marie:

skriven

Ja det är konstigt det här, man saknar dem jättemycket och man vill ju mer än gärna träffsa dem, men ändå så har man funnit sig i detta nu

2 Michelle :

skriven

Ja det ör inte lätt i den här pandemin men snart verkar de nog va över till våren då ett vaccin kmr

Kommentera här: