En ny Hanna

Det är fredag och jag är ledig i tre dagar. Känns lyxigt! Jag vaknade med ett leende på läpparna idag. Jag är dock jättetrött då jag vaknat mycket i natt. Men jag är glad. Och motiverad! Så pass att jag gick ut i trädgården och filmade ett par pilatesklipp. Hur länge sedan var det inte som jag hade motivation och lust till det? Alla pilatesbilder de senaste månaderna är från mina arkiv. Övningarna som jag filmade får du se senare i ett annat inlägg.
Dagens planer:
- ta en promenad med Sofia i solen.
- jag vill fortsätta skriva några inlägg och tidsinställa. Efter min bloggtorka känner jag att jag vill mata på med inlägg så att det finns till eventuella downperioder.
Rickard har jobbat natt så vi får se om vi gör något med familjen senare eller bara har en slappedag tillsammans. Helgens planer är iallafall fotboll, fotboll och så lite mer fotboll. Det är några domare som slutat döma på grund av corona och så är det många matcher just imorgon så det fattas folk. Jag kommer döma två matcher. Det blir till att vätskeladda!
Önskar dig en helt fantastisk dag!
 

Kommentera här: