Att starta dagen med en promenad

Godmorgon! Jag tänkte att jag skulle kika in lite snabbt medan jag äter frukosten. Det blev dock inte så snabbt eftersom jag ville ha med lite bilder i inlägget, haha! Jag och Rickard gick ut i skogen nu på morgonen och tog en härlig promenad. Det är så uppiggande att starta dagen på det sättet! När vi var ute kikade solen fram men nu har den gått i moln. Passar rätt bra med tanke på det jag ska göra idag: närträff med mina kurskamrater, fast på distans. Jag ska presentera mitt arbete och det ska bli spännande att höra de andras med. Egentligen har jag inte tid att skriva till dig, borde läsa mer men tror ändå att jag har läget under kontroll då det är ett område som jag verkligen brinner för.
Det var så härligt igår på eftermiddagen. Ida var ute och lekte, Rickard grävde fram trädgårdsmöblerna och jag satt ute i solen och läste mitt arbete. Snubblade över så intressanta detaljer som jag tidigare missat. Fascinerande är ordet!
På kvällen hade vi ett extra årsmöte med domarklubben. Vi följde rekommendationerna och satt minst en meter från varandra + att vi var utomhus. Perfekt väder ju! Och koftan som jag har på mig är så varm och skön. Kommer vara en favorit under många år kan jag säga!
1 Pärla:

skriven

Det är så skönt ja att börja med en promenad. Det är ju otroligt fint väder nu även om solen stundvis går i moln. Hoppas det går bra med plugget idag då.
Härligt att få fram utemöblerna 😍 Koftan ser super fin ut.

2 jessica:

skriven

va mysigt ni tagit fram trödgårdsmöblerna så ni kan sitta där ute när det är bra väder. Skönt och sitta och plugga där ute också, mer en lugn och avslappnande miljö att studera i tänker jag 😍😍

3 Jenny:

skriven

Godmorgon!!
Ser verkligen härligt och uppfriskande ut att börja dagen i skogen!!
Så mysigt!

Älskar koftan btw, var har du hittat den?

kram kram

4 Johanna :

skriven

Så härligt med en promenad på morgonen ! Jag hade bestämt mig för att börja med morgon promenader så fort bebis tittat ut . Men än så länge har det inte blivit av för vi har sovit 😂. Igår var det verkligen härligt väder och det är så varmt ute idag med :) dock blåser de väldigt mycket ! Lycka till på presentationen :D

5 Moa Larsson:

skriven

Men berätta ALLT om koftan! Den ser ju helt ljuvlig ut, tror du att den finns kvar att få tag på? Och visst är det intressant hur man kan upptäcka nya saker i en text man redan läst 100 gånger? Fascinerande det där faktiskt med hur viktigt det är att låta en text "vila" som man brukar säga. Blir avundsjuk på era morgonpromenader tillsammans, tänk om det hade funnits tid till det..

6 Tess:

skriven

Gud så härligt med en promenad på morgon de för en att verkligen vakna till o ger massa energi :D ni är så fina så 😍 hoppas att frukosten var till eran belåtenhet o att ni får en underbar dag

7 Paulina:

skriven

Åhh vad skönt med en promenad på morgonen 😍🌸 Det är så skön luft då. Hoppas ni kan ha matcherna iallafall.

8 Mirre:

skriven

Ohh så skönt att starta dagen med en morgonpromenad =D

9 charlottelinden.se:

skriven

Låter som en helt underbar start på dagen! Jag ÄLSKAR verkligen morgonpromenader men jag tar mig aldrig ut på några längre. Ska försöka bli bättre på det då det gör att dagen blir så mycket bättre :)

10 Lillan Kind:

skriven

Vilken härlig start på dagen! Jag tycker att en skogspromenad är ett toppenbra sätt att börja sin dag, för det ger en sån skön känsla inombords. Hoppas att presentationen gick bra! När det gäller ett ämne man brinner för, brukar det gå mycket lättare tycker jag - både att läsa in allt och att det stannar kvar i minnet.
Så kul att ni har fått ut trädgårdsmöblerna! Det är ett vårtecken som heter duga😄
Förresten möten utomhus är något jag alltid har förespråkat, för jag har aldrig sett nyttan med att sitta instängd när det är vackert väder. Dock har ingen nappat på idén förrän i dessa tider😄

Kommentera här: