Veckans länkregn

Tänkte ta en liten paus i städandet och kika in här en sväng. Jag håller på och röjer i vårt sovrum och tänkte även rensa på de dära dolda ställena. Där man bara stoppar ner allt och som sen gör att det känns rörigt fast det inte är synligt rörigt. Ikväll ska jag jobba så vill gärna få undan lite. Passa på innan jag kommer känna mig för upptagen för att ta tag i rensandet. Vad ska du göra idag?
Idag är det dags för veckans länkregn igen. Det är en grej som vi administratörer hittat på i Social media support & share group. Kika in hos dessa härliga bloggare.
♦ Josefine
♦ Jessica Burman
♦ Madeleine
 
 
 
1 Diana Saelöen:

skriven

Usch, de där dolda ställena borde också få sig en dust i mitt hem.

2 Therese:

skriven

Kul med länkregn och det är en massa fina bloggar =)

3 Åse:

skriven

Det är så skönt att städa ur alla dolda ställen😎

4 Paulina:

skriven

Älskar dessa inlägg
Tycker det är så fina ! Så andra kan kika in på deras bloggar också 😍😍😍

5 Ullie :

skriven

Jobba kväll ? Va jobbade du med ? Vården. Bästa o va sjukskriven slippa helg jobb hoppas kvällen går bra kram

6 Anita Birgitta :

skriven

Jag har haft tvätta hela dagen. Passa på när det har regnat hela dagen. Ha en fin fortsättning på denna ruskiga höstdag.

7 bylisa.se:

skriven

Så härligt att göra såna där ordentliga störningar och rensningar! Här blir det bara lugnt, hela familjen är småsjuka så vi bäddar nog ner oss i soffan 🙂

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Så himla roligt med det fina deltagandet som är i denna tråd :D. Det du gör idag med städning gjorde jag igår, likt dig tycker jag det är så skönt när sådant är klart och man helt kan lägga det åt sidan. Det är som en befrielse rakt igenom :)

9 Marie:

skriven

har också samma länkregn idag, tror det är dagens väder ;)

10 Fröken Rödlök:

skriven

En jätterolig ide med länkregnet tycker jag, mitt inlägg har också kommit upp =) Hoppas att det går bra att städa och röja, sånt kan vara riktigt roligt =)

11 Mina:

skriven

Så fin grej ni kommit på. Älskar verköigen all den här kärleken som sprids i böoggvärlden ❤

12 Emma Engström:

skriven

Lycka till med allt rensande, så skönt när det blir gjort liksom! :D Massa härliga bloggar verkligen!! <3

13 Amanda:

skriven

Jag tycker det är en sån himla fin sak ni kom på i gruppen. Så himla bra. Hoppas städningen gick bra och att det blev bra innan du åkte :)

14 Lexochlogan :

skriven

Tycker det är så kul att ni länkar varandras inlägg, perfekt tillfälle för många andra att hitta nya favoritbloggar. Mer delad kärlek och teamwork behövs för att vi alla skall lyckas växa. Massa kärlek till alla fina konton du länkat till

15 Wifeey:

skriven

Detta är verkligen så fint med ert regn och jag missade de helt haha
så mycket kärlek i den gruppen =)

16 Yela:

skriven

Åh de där dolda ställena har jag en massa av haha, behöver verkligen organiseras upp! Så himla skönt att få det gjort, får nog också ta tag i det i veckan :) Himla kul med Länkregn! Så tacksam & glad för all kärlek och pepp i bloggvärlden❤️

17 Michelle :

skriven

Kul att tipsa lite om andra bloggare :) brukar följa dem oxå 💕

18 Sandifighter:

skriven

Så kul med det dät länkregnet ni satt i gång. Jag får hänga på när jag mår lite bättre 🙂
Ska in och kika på inläggen sen, jah har säkert missat massor av dem.

Kommentera här: