Vecka 37

Veckans väder:
Hej höststormar! I några dagar nu har det varit väldigt blåsigt. Men solen skiner idag och det är inte sådär superkallt ändå. Behöver inte använda jacka än och det gillas.
Mina mest lästa inlägg:
De mest lästa inläggen blev den här veckan de här inläggen. 👇👇 Ungefär de som jag tänkt mig faktiskt.
När yoga är det som alla vill gå på
Var har jag varit mest?
I soffan, i träningskläder och med benet i högläge. 
En ny vana:
Det är faktiskt en nygammal vana men jag har börjat dricka aloe vera igen. Något som jag vet att min mage kommer bli väldigt glad över.
Den här veckan har allt cirkulerat kring:
Pilates, min skada och studier. 
Veckans vill ha:
Det är faktiskt ingenting som jag vill ha den här veckan. Jo, en vad som inte gör ont såklart.
Fem positiva från veckan:
- att jag har tränat pilates tre gånger
- att jag fick godkänt på min sista uppgift som jag var så osäker på.
- att jag har slutat med Nocco
- en positiv sak med min skada är att jag fick lite mer tid med skolan. Tid som jag inte räknat med och som gör att jag kan ta det lite lugnare än vad jag från början var inställd på.
- att jag har börjat med ketogen kost igen.
Veckans inne och utelista:
◊ INNE:
- helt klart min pilateskurs. Någonstans var jag inställd på att det inte skulle bli någon kurs så jag är såklart överlycklig över att vi blev ett gäng.
- Gulliga kommentarer om mig och min blogg
◊ UTE:
- Min muskelbristning i vaden. 
- Att jag inte kunnat döma fotboll. Igår var jag uppsatt på en match som jag verkligen sett fram emot och så var jag tvungen att lämna återbud till den. 😔
1 Amanda:

skriven

men vad tråkigt fina du att du inte kunde döma matchen igår <3 skönt att du fått något positivt denna veckan

2 Jenny:

skriven

Ja, det var ju hemskt rent vad det blåser. Storm i Skåne. Önskar dig en fin kväll. Kram

3 Dianasaloen@gmail com:

skriven

Alltid kul med dylika inlägg med listor

4 Sofie:

skriven

Åh hoppas det är bättre med vaden. Roligt att få positiva kommentarer 🙂

5 Paulina:

skriven

Älskar att läsa såna hära inlägg! Så kul att läsa hur veckan varit osv! Jag hoppas att du får en toppen kommande veck ! 😂 det är verkligen höst nu 😍

6 Anita Birgitta :

skriven

Jovisst viner det i knutarna idag. Men ändå ganska skapligt väder. Jag brukar in i det längsta gå så lättklädd det bara går den här årstiden. Hoppas din muskelbristning blir bra snart.

7 Mrs.Kjellström:

skriven

Hösten är verkligen här nu
Låter som du haft en bra vecka fina du :D

8 Fröken Rödlök:

skriven

Idag har det verkligen blåst storm ute, men solen har vart framme och det har vart underbart. Hade öppet fönster och altandörr medan vi städade, man får passa på =)

9 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Så kul att du blev så glad över kommentaren på Instagram :). Jag såg den där drycken, jag har provat sånt på någon mässa en gång. Tycker du det hjälper? Vet att de sa på mässan att det skulle läka tarmar och sådant :)

Svar: Jag har en hel del problem med magen och jag upplever att den hjälper. :-)
Hanna

10 Dianasaloen@gmail com:

skriven

Alltid kul med dylika inlägg med listor

11 birgitmaria:

skriven

Förutom din skada så låter det som en bra vecka!

Kommentera här: