Min pilateskurs och reklam

Ikväll var jag tillbaka i Mjölby för provapå pilates. Det var så roligt att få vara där igen. 😍 Nu behöver jag dock din hjälp. För att det ska bli kurs behöver vi bli fler deltagare. Tipsa dina vänner och bekanta och dela gärna mitt inlägg.
Start 12 september
Plats: Mjölby hälsocenter
Tid: 17:45-18:45
Pris: 1199:- för tolv gånger.
Anmälan till [email protected] eller ring 0705856166
Välkommen!
 
1 Jeliza:

skriven

Åh jag önskar verkligen jag inte bodde så långt bort annars hade jag helt klart kommit! Har blivit så sugen på att testa pilates efter att ha läst din blogg 😃

2 Amanda :

skriven

Låter som en jätte rolig kurs 😊 synd att jag bor så långt bort

3 sofia:

skriven

Åh verkligen så galet roligt! Får göra det när jag får tiden sen! Massa kramar :) <3

4 Michelle:

skriven

Det var faktist ett bra pris för 12 gånger men trodde att det stod 11000 först haha min hjärna = trött

Kommentera här: