Här sitter jag

Godmorgon! Det är en trött Hanna som sitter här men upp kom jag till slut. Det verkar vara bättre väder idag än vad det var igår. Vore trevligt med lite sol på nosen och det ser lovande ut. Temperaturen då? "Härliga" 4,6 grader. Snart får man skrapa rutorna på bilen. Det brukar ju kunna börja redan i september.
Planerna för dagen då?
- Plugga
- Jag vill träna ett pass pilates och mjuka upp kroppen.
- Förbereda inlägg till bloggen.
- Jobba 16-20 (helt klart bästa kvällstiden att jobba.)
Jag önskar dig en helt amazing dag!
 
1 Jennysvardag:

skriven

Vilka bra planer för dagen, det är ju så jobbigt att komma upp när det är kallt både inne och ute 🙈 här var det ungefär lila kallt ute. Mjuka upp kroppen ska jag med göra :)

2 Kamilla:

skriven

Jag var också seg imorse men nu är jag allt upp. Ha en fin dag och skönt att du fått bästa jobbturen idag

3 Sofie:

skriven

Tidigt att gå upp, då är man seg.. Låter som en soft dag iaf 🙂 känner mig stel så kanske borde göra detsamma ❤️

4 Sara Ekman:

skriven

Men oj så kallt det blivit hemma redan!! Jag får njuta av semestern ett tag till <3

5 Paulina:

skriven

Godmorgon! Ser verkligen mycket bättre ut i vädret idag! Här skiner solen!
Ojjj kallt du hade det! Hade det 6 grader här!
Låter som du har härliga planera för dagen 😶🍁

6 Anna svensson:

skriven

Tycker det är så tråkigt att det redan blivit så kallt, jag gillar hösten men tycker det äe lite för vinter just nu :/ vill ju ha höst med sådär 10 plusgrader ett tag iaf :(

7 Moa:

skriven

Låter som en bra dag :)

8 Fröken Rödlök:

skriven

Såg att det var frost på bilen så hade jag gett mig ut idag hade jag fått skrapa rutorna... Usch! Jag vaknade vid 6tiden och var uppe på toaletten, somnade om, vaknade, somnade om, vaknade osv... var sjukt trött och trodde klockan var närmare 12 när jag äntligen bestämde mig för att komma upp... den var halv tio.. Skönt. Men fasiken vad trött.

9 Anna:

skriven

Låter som en riktigt fin dag vännen! Jag var också otroligt segstartad imorse men en långpromand i höstsolen gjorde susen. Kram!

10 Åse:

skriven

Vad har du under arslet på bilden hihi 😅😅😁❤

Svar: Haha, det är mina prickiga tofflor. Sitter på foten. :-P
Hanna

11 Kirsi:

skriven

Åh, härliga hösttemperaturer! :) Jag är så pepp för hösten, så det är inte klokt. :) Hoppas att du får en fin dag med plugg, jobb och allt du ska göra. Kram

12 Emma:

skriven

Hoppas du hinner med allting idag! Grym du är som både pluggar och jobbar

13 Therese Carlsson :

skriven

Här är det kallt med tror vi har 7 grader 😊. Jag ska med jobba idag fast jag jobbar kväll. Ha en bra dag på jobbet 😊.. Lycka till med pluggandet 😊

14 Www.wifeey.se:

skriven

Vilken bra dag du har idag med tider och allt 😀
Solen är så skön idag, dock har vi 15 grader varmt 🌞
Mjuka upp kroppen hade jag med behövt. Har så ont i den idag

15 Pia Widlund:

skriven

Ha en bra dag du också!!

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Just det ja skrapa rutor, helt sjukt att att vi går mot kylan nu. Själv har jag inte varit ut på hela dagen. Börjar må bättre men haft hem migrän nu i flera dagar. Ditt arbetspass låter onekligen skönt :)

17 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Ja fy så kallt det var i morse men här ska det bli runt 20 grader i helgen så bara att stå ut nu! Vilken produktiv dag du har :)

18 Mina:

skriven

Temperaturen är inte behaglig alls. Gillar inte alls när det är rått och kallt ute. Vill bara stanna inne och slippa frysa men det är bara att vänja sig. Hoppas det gick bra med studierna ❤

19 Marie:

skriven

Hej, ja det dröjer nog inte på, idag fick tösen ha fleece på sig t.o.m

20 Diana Saelöen:

skriven

Usch så kallt ni har det redan. Här ligger det mellan 10-12 grader men å andra sidan är det världens busväder med alla årstider varierande under dagen

21 Yela:

skriven

Ja de är verkligen kallt nu, Får ta vinterjackan när jag går ut på kvällen! Måste också ta & fixa med lite inlägg för bloggen ☺️ Hoppas du fått en fin dag & känner dig piggare imorgon vännen!

22 Michelle :

skriven

Ja snart kommer det bli ruskigt kallt har kännt mig förskyld under veckan så man hoppas att man inte blir sjuk 💕

23 Amanda:

skriven

Hade också tyckt att kvällstiden hade varit den bästa tiden att jobba på just för att jag är kvällsmänniska. Ja nu blir det bara mer och mer kallare ute. Brr :)

24 jessica:

skriven

kul med planera för dagen , också varit mega trött idag haha <3

25 Sandra Bäckman:

skriven

Nu var ju jag också tvungen att titta under baken haha, tacl vare Åse 😂😂
Fyyy med den kylan. Inte undra på att min kropp slår av 😮😂
Hoppas du hade en fin Onsdag ❤

26 Amanda :

skriven

Jag är otroligt seg nu på morgonen 😊

27 Madde:

skriven

Skönt med korta pass, men jobbar man heltid blir det ju inga timmar 😊

28 Michelle :

skriven

Du är duktig som pluggar och kämpar på :) ja vädret är ju inte så kul just nu

29 Josse:

skriven

Här är de 9 grader, inte lika kallt men oj så skönt med svalare temeraturer nu :) sköna jobbetider:)

30 Malin:

skriven

Åh låter som den perfekta dagen ❤️ Kram

31 Jennifer:

skriven

Fick du gjort alla dina planer? :)

Svar: Ja det fick jag! :-)
Hanna

Kommentera här: