#Bloggtorka

Ikväll är en sån där kväll när jag kollar i mina utkast, försöker samla mina tankar för att skriva ner några rader. Det är så mycket som jag vill blogga om men orden kommer inte till mig. Inte för att jag är någon stor skribent annars heller men just ikväll är det tystare än tystast i mitt huvud. Jag vet inte var jag ska börja, om jag kanske ska baka inop korta inläggssnuttar till ett större inlägg eller börja beta av listan med önskeinlägg kanske. Rubriken stämmer egentligen inte för problemet är inte att jag inte vet vad jag ska skriva om utan problemet är att det känns som att orden flytt från mig.
Det jag vill är att:
- skriva motiverande och peppande inlägg.
- skriva om pilates och dela klasser.
- Jag vill skriva om motivation för jag känner att det är ett stort område som kan utvecklas mer än vad jag redan gjort.
Och så vill jag skriva mer om min vardag och att bloggen ska uppdateras mer än en gång om dagen och definitivt inte varannan dag. Ibland ekar det tomt här mer än bara en dag. Jag har någon idé om att jag vill att ni som kikar in inte ska missa något inlägg så då vill jag inte ha inläggen för tätt. Knäppa tankar. Ett inlägg på morgonen och ett på kvällen är ju rätt lagom egentigen. Kanske att september kan bli månaden när jag betar av alla utkast och önskeinläggen.
 
 
1 Anonym:

skriven

Godkväll! Tråkigt med blogg torka! Ibland är det svårt! Men tycker att varje dag behöver det inte finnas direkt något att skriva om tycker jag!! Hoppas du kommer på något snart <3

2 Jennysvardag:

skriven

Jag har precis som du, mycket som jag vill skriva om men orden kommer liksom inte till mig. Jag hoppas att det kommer till dig snart. Vardag och pilates låter intressant att läsa om :)

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Jag tänker att det är okej att ha lite så där ibland att man faktiskt inte är helt i fokus. Jag har fått tillbaka bloggkänslan nu, hade tappat den helt ett tag men nu känns det roligt igen. Det går väl i vågor också, man vill ju kunna förmedla roliga saker också :). Sätt inte så hög press på dig med att prestera, utan tänk "denna månad ska jag försöka att" istället för "vill", för vill gör att man lätt blir besviken om saker inte blir helt som man ville :)

4 Mrs.Kjellström:

skriven

Usch, de e så drygt... Man tänker o tänker men man kommer inte på något alls
Dock så händer de oss alla

5 ullie:

skriven

det är ju verkligen så ibland man svammlar ihop något särskilt ja på kvällarna o är föör trött egentligen så blir allt svammel
tyckte ditt svammel dög bra idag <3 kram på dej fina du

6 Emma:

skriven

Det är så jobbigt när man har massa idéer man vill skriva om men så kommer den där spärren

7 Jeliza:

skriven

Åh jag känner verkligen samma sak! Haft sådan bloggtorka ett tag nu & får varken ut så bra inlägg jag vill eller så ofta jag tänkt. Verkligen supertråkigt men motivationen brukar alltid komma tillbaka❤️ Kramar

8 Amanda :

skriven

i bland kan det vara så för mej med när man ska sätta sej och skriva ett inlägg och man känner att man inte vet vad man ska skriva om <3 hoppas du finner bra inspiration idag

9 Pärla :

skriven

Esch tror vi alla kommer in i sådana perioder ibland. Jag gör iallafall. Hoppas det släpper snart.

10 Emma Engström:

skriven

Älskar verkligen att läsa motivationsinlägg ska du veta! :D

11 Elin:

skriven

Visst är det segt & frustrerande att ha bloggtorka. Gillar verkligen inte det. Om det inte hänt nåt speciellt i en liv eller om man inte har nåt som man måste få ur sig så....va ska man skriva om då?! Folk gillade ju listor förr men jag vet inte hur det är nu....svårt det där

12 Becka Lindhe :

skriven

Men det är ju så bra inlägg som du vill få upp, jag brukar skriva ett word dokument innan jag lägger upp det på bloggen! Så det är ett tips jag kan ge dig om du känner dig osäker på texter för då kan du knepa och knåpa fram och tillbaka <3

13 Amanda:

skriven

Jag känner igen det jag brukar också få såhär ibland när jag vet att jag har massor jag vill blogga om men det kommer inte ner istället är man bara helt fast. Men hoppas orden kommer till dig :)

Kommentera här: