Måndagstankar

Igår var det en månad sedan jag började med ketogen kost igen. Det känns faktiskt som att jag har bättre förutsättningar den här gången att inte balla ur. Att jag ballade ur förra gången var ju för att jag blev deprimerad av att inte kunna springa. De pass jag kunnat springa och av de matcher jag dömt att döma så känns kroppen inte på samma sätt. Och det är positivt. Det slog mig när jag satt och svarade på ett gäng frågor som Sandi ställt till mig att jag egentligen ätit ketogena måltider sen i våras. Tänker att språnget då inte blir så stort till att bli helt strikt. Vad är det svåraste den här gången då: jo att inte hamna där att jag bara äter ägg och smör. Vilket för övrigt är galet gott!
Sånt här stör mig! Varför ska man blanda in sex i allt? Hur kan förutsättningar på fotbollsplan vara sexiga?Jag förstår inte syftet med att blanda in sex. Vad menar man ens?
Jag har fått några svar på inlägget jag skrev om en ny riktning hur jag jobbar med min pilates i sociala medier. Men jag skulle behöva fler svar. Skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. Svara gärna på mina frågor i det här inlägget. <<LÄNK
 
 
 
1 Fröken Rödlök:

skriven

Sex säljer ju, därför tror jag de drar in sex i mångt och mycket.

Kommentera här: