Jag kommer ha träningsvärk imorgon....

Allvarlig tjej, haha, men jag blev så trött av mitt eget pass ikväll. Jag tror att jag kommer ha träningsvärk i varenda muskel imorgon.... Mest på lördag förresten.... Slår aldrig fel med att träningsvärk är som värst 48 timmar efter passet.
Ett vanligt fel man gör är att låta axlarna följa med upp till öronen. Så idag när vi jobbade på passet så pratade jag mycket om att låta skulderbladen falla ner längs med ryggen och under övningar över huvudet låta axlarna vara kvar och inte följa med upp. Det är en riktig utmaning faktiskt, jag får påminna mig själv varje pass och i nästan alla övningar.
Jag tänkte faktiskt tipsa om tre av kvällens övningar. Ett av klippen är från en annan dag. I övningarna ovan får du:
Rörlighet
Hjärngympa
Mage
Rotation
Koordination
Styrka för rumpa och lår.

Kommentera här: