Jag drömde att jag åt godis

Godmorgon! Den här senaste veckan har jag vaknat tidigt på morgnarna och trots att jag kommit i säng lite senare på kvällarna har jag vaknat innan klockan och känt mig pigg på dagarna. Med undantag för idag, vaknade knappt när klockan ringde och stängde av den. Men nu är jag uppe iallafall. Funderar över om jag ska äta frukost eller om jag ska starta min C9 som jag har ståendes i sovrummet.
En annan sak är att jag konstaterat att jag nog är beroende av nocco eftersom jag räknar dagarna utan. Idag är det 27 dagar utan ens en klunk av drycken. Jag mår så mycket bättre utan så det är helt klart värt det.
När jag äter keto så drömmer jag ofta om att jag äter godis. I drömmen blir jag så besviken på mig  själv för att jag återigen måste börja om. Då är det extra glädjande att vakna och inse att jag inte förstört något än. Nog babblat, dags för veckans planering. :-)
Måndag: Jobb 7-13. Funderar på att vara med gympa på kvällen innan min halvtimme pilates.
Tisdag: Ledig men dagen ska ägnas åt skolböckerna. Sen ska Sofia köra en release av Les Mills sprint och det är jag väldigt nyfiken på.
Onsdag: Kvällsjobb. Eventuell promenad med Sofia. Vi prelimiärbokade för sisådär två veckor sedan
Torsdag: Närträff i Sollentuna. Vi har börjat en kurs som handlar om organisering inom vården. Den här dagen kommer ägnas bland annat åt arbete i våra basgrupper. Pilates på kvällen
Fredag: Vara med Ida i skolan och på kvällen jobb: 15-20
Lördag: Delad tur.
Söndag: Kvällsjobb.
1 Paulina :

skriven

Godmorgon! Vad också verkligen trött imorse. Hörde inte sambos klocka. Vissa dagar är man verkligen helt slut. Haha men låtersom en skön vecka! Hoppas den blir som du vill ❤️

2 Jennysvardag :

skriven

Men fy vilken dröm. Jag drömde också att jag åt godis när jag åt LCHF. Vilken vecka som du har framför dig. Så roligt med närträff med dina kurskompisar

3 Mina:

skriven

Kondtigt det där när man bestämt sig för att inte äta eller dricka en vissa sak då är det precis vad man helst vill göra. Nocco är så gott och jag förstår att du saknar det men stark att du avstår. Ha en underbar vecka fina du ❤

4 petra:

skriven

ja man kan drömma märkligt allt;) desa drycker är jag lite skeptisk till om man dricker just varje dag? skönt att du vaknar pigg,kramar

5 Lillan Kind:

skriven

Ja det låter nog som ett beroende när du räknar dagarna sen du drack din sista Nocco, men superbra att du lyckats låta bli den i 27 dagar!😃 Det ser ut att bli en ganska behaglig vecka😊 Kvällsjobb tycker jag är bra den mörka tiden av året, för då kan man vara utomhus och ta vara på dagsljuset om dagarna😊

6 Sandra Bäckman:

skriven

Härligt att ha fått sova, men lite kul det lät när du inte vaknade till klockan just i dag. Själv ska jag till min s.k far och höra vad läkaren har att säga. Känner lite blääää inför det och vill helst inte. Har lite ont i huvudet och kroppen, behöver även träna inför föreläsningen. Men, men...vad gör man när brorsan inte hjälper till 😒

7 Amanda :

skriven

vad skönt att du känner dej pigg och utvilad när du vaknar på morgon hoppas att du får en kanon vecka <3

8 Amanda:

skriven

Haha jag har också drömt om godis förut när jag la av med det. Var så jobbigt och jag var sugen på godis när jag vaknade men jag höll mig från godis ändå vilket kändes bra :)

Kommentera här: