Hej då vecka 40

 
Roligaste: Att jag kommit igång med löpning igen och att jag kunde döma tillsammans med Rickard och brorsan.
Väder: Det är riktigt höst nu. Det har inte regnat så mycket men det har inte ens varit 10 grader ute. Och imorse var det fem minusrader. Burr!
Veckans mest lästa inlägg:
Min veckosammanfattning från förra veckan.
Min blogglista om bloggen
Min planering kring pilatespasset.
Oväntade: Att jag sa ja och ryckte in och jobbade extra lördagskvällen. På villkoret dock att jag fick mertid. 
Träning: Löpning*2 och fyra pass pilates. Och fotbollsmatchen.
Godaste:
Min wok med grönsaker, curry och kyckling.
Konstigaste: Vet inte om jag varit med om något konstigt faktiskt. Jo,känslan av att dra på mig domarkläderna igen. Som jag saknat att få vara ute på fotbollsplan.
Finaste kommentaren: Jag får många fina kommentaren men den som stack ut lite extra för mig den här veckan är Annas:
"Du ger mig sån inspiration, vet du ? Jag har börjat träna har säkert skrivit det innan men det är något jag verkligen inte kunde tro om mig själv och du har varit lite av en förebild för mig på den punkten så vill bara tacka!"
Anledningen till att just denna sticker ut lite extra för mig är för att den personifierar det jag vill med bloggen. Det vill säga inspirera och peppa till rörelseglädje. 
Veckans bild:
Min selfie från pilatespasset i torsdags. Just för att den utstrålar så mycket glädje. För att det syns hur mycket jag älskar att få leda klasser och träna pilates.
Fem positiva från veckan:
- Att jag har haft en bra känsla på jobbet. Det har varit roligt att gå dit. 
- Att jag fått så många fina och peppande kommentarer här på bloggen. 
- Att jag har fått känna mig som en mycket uppskattad medarbetare. 
- Fyra pass pilates är ju inte så tokigt faktiskt.
- Att jag fått kontakt med en person som ska hjälpa mig lite. Kommer återkomma till det allteftersom.
 
1 Fröken Rödlök :

skriven

Vad roligt att du kunde döma ugen och wow så fin kommentar du fick 😉

2 jessica:

skriven

den där wooken såg ju så god ut, älskar verkligen kyckling <3 ja visst är det så roligt med alla kommentarer och kärlek man får på sin blogg <3

3 Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog:

skriven

Vet du jag blir alltid så varm när jag ser dina tallrikar. Min mamma hade såna när jag växte upp, all vår mat åt från dessa så när jag ser det kommer jag tillbaka till barndomen liksom :). Sen så glad jag blir att du kunnat komma igång igen, vet hur jobbigt du haft det innan. Låter bra att du fick mertid, hoppas du får lite ledigt snart nu :)

4 Mina:

skriven

Kul med sammanfattningar av veckan. Din verkar ha varit riktigt bra ❤ spännande med mågot att se fram emot ❤

5 Amanda:

skriven

Låter som det har varit en bra vecka för dig och vad kul att du äntligen kan döma fotboll igen. Din middag med wok och kyckling ser verkligen god ut. Förstår att det blev veckans godaste. :)

6 Yela:

skriven

Åh det är såå himla kallt här också, riktig höst! Så himla fin kommentar du fått, det förtjänar du så vännen, du är så inspirerande! Kramar❤️

Kommentera här: