Fem fakta om mig

- Jag tycker inte om när det är rörigt omkring mig. Det är något som jag inte alls mår bra av.
- När jag var barn så tyckte jag inte om mitt namn, Hanna. Ville hellre heta mitt andranamn som är Therese. Idag tycker jag väldigt mycket om mitt namn. 32523 personer har Hanna som tilltalsnamn. Känns inte sådär jättevanligt ändå? Haha, jag var tvungen att kolla. Malin är ett vanligare namn men Astrid och Wilma som toppar listan över vanligaste namnen på nyfödda flickor 2018 har inte ens 20000 bärare. Haha, det här kommer jag nog nörda ner mig i.....
- Jag pratar helt seriöst för mycket ibland. Måste liksom stoppa mig själv ibland....
- Jag tycker inte om när det blir tyst. Då kan jag känna ett behov att jag måste komma på något att prata om och då blir det bara konstigt.
- Jag har testat att äta strutsköttbullar och innan jag visste att det var struts tyckte jag köttbullarna var riktigt goda. Sen kunde jag dock inte äta fler. Struts går ju inte att äta var min inställning...
 
 
1 Amanda :

skriven

Jag har med väldigt svårt när det är rörigt runt omkring mej känner nästan att jag får som panik ❤️ men väldigt kull att du delar med dej så man får känns dej lite bättre

2 Pärla:

skriven

Haha jag var tvungen att kolla jag med nu, 44 personer har Pärla som tilltalsnamn. Tror det var runt 10 när jag fick namnet. Att prata för mycket gör vi nog alla ibland, eller jag hoppas det för ibland känner jag mig som värsta babbeltanten.

3 Jennysvardag :

skriven

Så roligt att få läsa 5 fakta om dig. Jag känner så igen mig i att när det blir tyst så måste jag också komma på något och prata om. Även för mig så kan jag komma in på konstiga saker att prata om då 🙈😂 Vi skulle ha det kul ihop 😛

4 Ullir:

skriven

Ja är samma som du känner Ulrika är fult namnnu skriver många det och inom blogg värld mm blir det ullie

5 Paulina:

skriven

Kul att lära känna dit bättre! Själv tycker jag Hanna är ett super fint namn! Hade jag fått en dotter hade hon fått veta det 😍😍 Hoppas du får en toppen dag

6 Paulina:

skriven

Kul att lära känna dit bättre! Själv tycker jag Hanna är ett super fint namn! Hade jag fått en dotter hade hon fått veta det 😍😍 Hoppas du får en toppen dag

7 Paulina:

skriven

Kul att lära känna dit bättre! Själv tycker jag Hanna är ett super fint namn! Hade jag fått en dotter hade hon fått veta det 😍😍 Hoppas du får en toppen dag

8 Fröken Rödlök:

skriven

Det här med namnet känner jag igen mig i.. När jag var yngre gillade jag inte heller mitt namn utan ville heta Wilma efter hon i Skärgårdsdoktorn! Haha. Idag gillar jag mitt namn.. I Sverige är det 885 som heter Marica (600 nånting har det som tilltalsnamn) men betydligt fler heter Marika (som jag döptes till, ändrade stavelsen senare) 5800 typ =)

9 Yela:

skriven

Det här med rörigt tycker jag inte heller om egentligen men min röriga hjärna visar sig tyvärr på utsidan också. Gillar inte heller när det är tyst, får halvt panik inom mig haha. Spännande att äta struts!

10 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Jag tycker inte heller om när det är rörigt och jag gillade inte heller mitt namn när jag var yngre. Gillar nog inte mitt namn än idag men det funkar haha. Det är ju ändå jag liksom :)

11 Amanda:

skriven

Jag klarar heller inte av när det blir tyst, då måste jag prata så att det inte blir pinsam tystnad för det tycker jag är så jobbigt. Det ger mig nästan lite ångest :)

Kommentera här: