Favorit i repris

Inlägget är ett samarbete med Hannas Pilates
Vill du också få grymma magmuskler och kroppskontroll. Typ som jag gör på bilden? Då tycker jag du ska testa pilates med mig. Visste du att jag erbjuder pilatesklasser via skype? Jag har skrivit om det tidigare men det var länge sedan nu. Så tveka inte att höra av dig till mig. :-)
 
1 Paula:

skriven

Hej ! Men vad duktig du är med rörelser , jag skulle behöva en burk som jag kan sätta lock på, för annars skulle jag bara få byta kläder ;-) Jag är väldigt dålig med såna rörelser annars också, och väldigt stel ,och skulle så behöva ha , att någon stark person får komma stödja mig samtidigt. Får väl börja med lite vanliga mage gymnastik, med soffan som stöd. Tack för inspirationen ! Kram

2 Therese:

skriven

Men vad smart och smidigt! Jättebra tips!

Svar: skulle inte rekommendera att göra eget schampo och balsam, men däremot är det många som använder kokosolja som hårinpackning. :)

3 Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog:

skriven

Det hade jag missat :). Kanske skulle våga mig på det, fast jag tycker det är så läskigt att liksom visa mig på film så där som man gör via SKYPE. Ska fundera lite :D

Svar: Vi kan ju ses på Skype och bara prata lite utan att träna. :-) Men jag förstår att du tycker det känns läskigt.<3
Hanna

Kommentera här: