Veckans länkregn

Jag sitter och förbereder min palliativa föreläsning men tog nu en paus för att skriva några rader här i bloggen. Igår var det dags för att dela ett inlägg igen i Social media Support and sharegroup. Den här veckan var det bara jag och Madeleine som delade våra bloggar. Hon skriver den här gången om en amningskurs hon ska hålla. Superintressant tyckte jag. Kila in och läs vettja.
1 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Åh det måste jag in och läsa :) Behöver all information om amning jag kan få nu. Kul med dessa länkregn :)

2 jessica:

skriven

tycker detta med länk regn är ett sånt bra insiativ , och jätte kul att vara med på <3. hade tänkt varit med , men min fredag blev så rörig att jag glömde bort detta helt, får hacka på nästa vecka iställer :)

3 Amanda :

skriven

Kan tänka mej att det är super intressant för nyblivna mödrar och sådan som är gravida super bra med sådan här inlägg❤️

4 Mina:

skriven

Så trist att jag missade länkregnet förra veckan. Gillar grejen och hoppas att jag kan vara med denna vecka ❤

Kommentera här: