Får jag börja smyga fram julen lite?

Alltså jag börjar vilja smyga fram julen lite. Igår när vi var på Gekås köpte jag en liten svamptomte och så en hallmatta som det står God Jul på. Längtar så efter att få börja lte. I år vill jag ha en traditionell adventsljusstake med vitmossa och röda detaljer. Får se hur det kommer bli i praktiken. :-)
Nej vet du, jag måste ju tag i min sömn så jag behöver krypa ner nu. Har två dagpass kvar innan jag får ta helg! Och sova! Det var en stark duo på jobbet ikväll, vi var så trötta båda två. Hoppas att du får sova gott i natt!
 
 
 
1 Mina:

skriven

Jag längtar också efter att julpynta. Vet precis hur jag vill ha det i år och vill vara sätta igång men jag får vänta lite till 😀

2 Jessica :

skriven

Åh va kul du smygstartat lite, det vill jag också göra en sån där röd plats blomma, minns inte vad dom heter ska nog ja försöka få tag i med dom är så fina 😍😍

3 Yela:

skriven

Men så roligt med besök på Gekås, har velat åka dit länge nu men är så långt att det inte blivit av än. Om jag minns rätt bor du också en bit därifrån, tycker du det är värt att åka? ☺️ Jättefin du fixat, älskar att fixa med ljus under vintern 😃 Sov så gott du också vännen! ☺️

4 Netti Starby:

skriven

Åh vad fint och jag vill också börja smyga fram julen redan nu. :-D Kramis

5 Amanda :

skriven

Här har julen redan börjat att smyga fram men lite mer tommtar ska komma upp dock ❤️

6 hopihopi:

skriven

Åh, jag vill också smyga fram julen. Jag köpte nyss ett par nya tomtar och det känns ju onödigt att lägga undan dem för att plocka upp dem igen om en vecka eller två. Lika gärna kan de då stå framme :)

Kommentera här: