En ruggigt effektiv dag

Jag har egentligen hur mycket som helst att skriva om min dag men så när jag äntligen har tid att sätta mig vid datorn står det still i hjärnkontoret. Men några rader ska jag nog kunna plita ner ändå. När jag kom hem från jobbet så satte jag mig i soffan en stund och bara var. Jag visste att resten av dagen skulle vara fullt ös. Jag och Rickard åkte och hämtade bilen från verkstan. Den gick inte igenom så efter verkstadshämtningen så åkte jag förbi bilprovningen så nu är bilen godkänd ett år till. Så skönt ju! Tycker inte om när bilarna strular... 
Jag och Rickard har hjälpts åt att göra adventsfint i köket. Årets adventsljusstake står här på bordet i köket och väntar på att första ljuset ska tändas. Jag är stenhård, inget tjuvtändandes här inte. Antar att inte du heller tjuvar?
Till kalaset imorgon har jag förberett både kyckling, klyftpotatis och vitlöksmarinerade champinjoner. Jag vill verkligen inte behöva stressa imorgon och tror inte att jag kommer behöva göra det heller. Det är lite goddag yxskaft över mig dock. Jag kom på igår att det kunde vara roligt med lite dekorationer, typ ballonger i silver eller guld. Så typiskt mig alltså att komma på såna saker för sent. Men det ordnar sig säkert ändå. Rickard skulle till affären i morgon bitti så hoppas han hittar något skoj. Annars får det vara som det är.
Jag behöver krypa ner i sängen nu, vill springa en runda på morgonen så det är bäst att krypa ner nu så jag kommer upp. Sofia ville också att jag skullle komma på hennes extrainsatta sprintpass och det är jag väldigt sugen på.
1 Therese:

skriven

Vad gott du ska bjuda på i morgon =) härligt att få upp pyntet och speciellt nu till advent =) vad tråkigt att den inte gick igenom hoppas den gör det efter ni fixat felen =) ha en fortsatt mysig fredag kväll =)

Svar: Bilen gick igenom. Det var efterkontroll. Kanske var otydlig i inlägget. 😊
Hanna

2 Amanda:

skriven

Du har verkligen varit produktiv idag, det är så skönt när man får mycket gjort. Mumms vilken god middag du ska göra imorgon lät ju super gott :) Får jag bli bjuden? :D

Svar: Klart du får! 😍
Hanna

3 Inne hos Ina:

skriven

Så skönt att bilen gick igenom! Hatar också.när bilar strular, ďe ska bara funka. Vilken god mat du har förberett. Låter Klokt att göra det dagen innan så man slipper stress ☺

4 Amanda :

skriven

Vad gott det låter som du ska bjuda på ❤️ kul att pyntet är uppe till advänt 😊 hoppas du får en fin lördag

Kommentera här: