Äntligen helg

 
Som jag har längtat efter den här helgen. Jag har två tuffa veckor bakom mig med mycket att göra rent allmänt. Känner mig lite halvsliten faktiskt. Vet inte hur mycket vädret påverkar men nu är vi inne i den där tiden när det aldrig blir riktigt ljust. Den här veckan har det också varit dimmigt och dant. Jag gillar att naturen ser ut som en sagovärld. Men inte jämt och varje dag utan någon gång ibland.
Ikväll kom T och hans dotter W hit och så tacosmys på det. Jag "ketofierade" måltiden men det blev inte riktigt bra så nästa gång ska jag hitta på något annat. Ida och W lekte så bra så det var kul! Nu ligger jag i sängen och tänkte släppa alla måsten som jag lägger på mig och bara göra det jag gillar en stund innan jag släcker lampant. tt
Vet du, idag är det faktiskt ett år sedan som jag tränade en grupp i pilates. Min bror, en före detta kollega och hennes vän ville prova. Hur kul som helst ju! Tänk att jag får göra det jag älskar mest av allt vad gäller träning. Så glad för det!
Madeleine var så gullig tidigare idag och gjorde lite "reklam" för mitt insta i sina stories. Så det minsta jag kan göra är att ge lite kärlek tillbaka. Kika in hos henne vettja! :-)
1 Hanna:

skriven

Hej Hanna.
Oj vad tiden går, det var extremt jobbigt men samtidigt väldigt roligt. Du var en toppen instruktör och jag önska dig all lycka och hoppas att dina drömmar inom pilates blir till uppfyllelse.
Må gott, kram Hanna

Svar: Hej! Vad kul att du kikar in här och lämnar en kommentar till mig! Tack rara för dina peppande och snälla ord
Kram Hanna
Hanna

2 Sandifighter:

skriven

Fina fina Hanna, du är så grym med din träning och tänk att det är mycket pga dig som jag börjar med keto nu ❤

Kommentera här: