Önskefredag

Jag känner att det tog lite stopp så den här fredagen tänkte jag att du ska få önska inlägg. Jag vet att det är min blogg och det är jag som bestämmer vad som ska skrivas om. Men just idag behöver jag lite inspiration. Så, ge mig dina bästa bloggidéer (som du kan tänka dig att dela med dig av, hehe. 😛) Mer pilates kanske? Övningar, tips på inlägg till min kategori Läkande pilates. Tankar kring mina studier. Ja, hit me! :-)
1 Fröken Rödlök :

skriven

Jag hade tyckt det vore roligt att se din dag genom efit - ett foto i timmen 🤩

Svar: Ja, vilken rolig idé! :-)
Hanna

2 sofia:

skriven

Jag skulle hemskt gärna vilja ha massa recept för jag älskar att få nya ideer i matväg :)

3 Anna svensson:

skriven

Jag skulle vilja veta lite mer om din barndom, hur den var och hur och vad du har gått igenom, vad det var som gjorde dig intresserad av banan du är på idag med träning & kost. Lite mer bakgrund om dig själv alltså 😊

4 Moa:

skriven

Din bästa och värsta resa är jag nyfiken på :)

5 Madde:

skriven

Du kanske kan skriva ett inlägg om dina sommarplaner? Några bra tips att göra kanske?

6 Frugan E:

skriven

Är lite nyfiken på rektusdiastas och pilates, ifall du vet om det funkar ihop. Gillar ju pilates men har delade magmuskler som nu blivit ännu värre i och med snabb viktuppgång och svullnad av gastrit. Så vet inte om man vågar ge sig på träningen igen :/

7 Snabela :

skriven

Nån roligt, konstig nyhet som du har hittat eller hört :-)

8 Anna:

skriven

Jag älskar ju att både skriva och läsa typ "Fem fakta om mig"-inlägg så det hejar jag på ;)

9 Daisy:

skriven

Om dina drömmar som liten hur allt ändrats ? Dina framtids planer?

10 Michaela :

skriven

Jag skulle vilja läsa lite om övningar för gravida ❤️

11 Madelene:

skriven

Åh vad roligt. Kanske vad du äter på en dag?

12 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Jag vill gärna veta mer om din tro, vet att du är kristen och tycker därmed att det är spännande. Det här kanske blir för privat så förstår om du sållar detta ämne vilket jag har full respekt för. Men då tro är något som intresserar mig vill jag gärna veta mera :)

13 Sarah:

skriven

Jag tycker att det är roligt när du skriver om din vardag med :) Hoppas du får mycket bra tips om du har lite dåligt med inspo just nu :)

14 Ullie:

skriven

ja men det är ju allti det numera tycker ja va jag ska skriva om
o bilderna passar ine alltid in . har ju en kompis som säger va hade bilderna me detta att göra ha ha ingenting

15 Amanda:

skriven

Vad brukar dina fredagar bestå av eller hur ser en fredags kväll ut hos er? Det skulle vara rätt kul och veta hur du firar in helgen :)

16 Åse:

skriven

Jag undrar om Pilates träning har mkt med Pilates bollar att göra?

Svar: Tack för din fråga! Jag har svarat i ett eget inlägg. :-)
Hanna

17 Michelle :

skriven

Kul :) kanske mer bilder ? :) på va du gör me dina vänner ? 💕

Kommentera här: