En dag mitt i veckan

Idag sitter jag faktiskt här, vid hörnet av köksbordet och har läst några sidor. Jag har dock inte outfiten på bilden på mig. Istället har jag en riktig mysoutfit: rosa munkjacka från Nike och matchande brallor. Jag har fått undan några måsten: skrivit en rapport på domaren jag observerade i söndags och så har jag skrivit ett par utvärderingar. Tänkte bara uppdatera lite snabbt här och sedan fortsätta med studierna. Imorgon ska en basgruppsuppgift vara klar och som alltid känner jag lite ångest inför den. Det brukar ju bli bra till slut och tänker att vi också har hela dagen imorgon på oss. Men jag gillar inte känslan av att inte kunna komma vidare. Att min insats blir lite beroende av andra.
Planer för dagen:
- Äta frukost, idag blir det kombon frukost och lunch tror jag.
- Promenera med Sofia
- Personalmöte på jobbet.
- Ikväll ska jag jogga några kilometer. Jag känner också att jag behöver sträcka ut och jobba igenom kroppen. Ett härligt pilatespass står faktiskt högt på önskelistan idag.
1 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Skönt när man fått liten måsten avklarade :) Åh önskar jag orkade jogga. Verkar så kul och bra träning!

2 Kamilla:

skriven

Ta en promis med en vän lät mysigt. Önskar dig en fin dag och att ni får ett bra p möte

3 Moa Larsson:

skriven

Blir återigen så pepp när jag läser att du ska både promenera och jogga. Idag har jag svårt att ens ta mig upp ur soffan efter att ha sovit otroligt dåligt. Men, jag kanske ska våga mig ut i stormen trots allt och ta mig några kilometer!

4 Åse:

skriven

Blir bara träning för dej idag haha :)

5 Michaela :

skriven

Låter som en riktigt mysig outfit faktiskt, något jag skulle kunna ha på mig

6 Michaela :

skriven

Låter som en riktigt mysig outfit faktiskt, något jag skulle kunna ha på mig

7 Sara Stödberg:

skriven

Känner igen mig. Man vill helst bli färdig direkt, utan några dröjsmål så att man kan sikta framåt.
Tänkte på dig då jag såg någon reklam på Instagram för att man skulle kunna skapa sina egna kurser och marknadsföra dom. Jag tänkte att det kanske vore något för dig med tanke på att nå ut ännu mer med Pilates?

Svar: Jag har funderat över kurser men det är än så länge bara på idéstadiet. Tack för tipset. :-)
Hanna

8 Jennysvardag:

skriven

Vilka bra planer inför i dag. Så härligt och sitta i myskläder. Hoppas att uppgiften går bra :)

9 Lillfoppan :

skriven

Så härligt att få ha en mysdress på sig, så bekvämt! Vad duktig du är som har pluggat, jag brukar också ha lite ångest när man ska skicka in uppgifter, men de brukar ju gå bra trots ångesten. Men det är jobbigt att ångesten ändå finns där. Ha en fin eftermiddag!

10 Yasmine:

skriven

Lycka till med allt som måste göras! :D Kram

11 Emma :

skriven

Duktig du är som pluggar! Måste jag också göra. Låter som bra planer

12 Jenny:

skriven

Du är så aktiv och duktig :-)

13 Marie:

skriven

Vilket smart bokställ verkligen och så skönt att kunna sitta där i myskläder och plugga

Kommentera här: