Ute i vårsolen

Idag åkte jag iväg till Linköpings Arena för att döma fotboll. Det var en träningscup och jag skulle döma de första två matcherna. Femtonåriga pojkar spelade och det var så roligt att få vara ute på plan och bara synas vid behov. En duktig domare syns inte brukar man säga. Nu är jag kanske lite skrytig men jag fick mycket beröm av samtliga lagledare så det var extra roligt att få cred. Jag hade ju själv känslan av att det gick riktigt bra. Tog de situationer som fanns att blåsa för och släppte resten med bra kommunikation. Det köpte spelarna vilket gjorde det så roligt. En annan grej som var rolig är att kroppen verkligen stämde. Sen kan jag ha tagit hjälp av en av mina snuttefiltar (mer om det i ett annat inlägg) men förra gången jag gjorde det så var det tungt ändå. Den känslan hade jag inte idag. Jag håller tummar och tår att kroppen börjar vänja sig vid det nya på riktigt. Det känns lovande i allafall. Så jag åker till jobbet om en stund med en riktigt härlig känsla i kroppen!
1 Mirre:

skriven

Oh vad roligt att döma fotbollen, förstår att det var kul, =D, kul att du har så många järn i elden

2 Daisy:

skriven

Kul att döma fotboll :)) spelade själv som liten , hoppas allt gick bra & att du hade kul

3 Fnulan:

skriven

Vad härligt att du fick så mycket beröm. Jag kan tänka mig att du är en frisk fläkt på fotbollsplanen bland alla grabbiga domare. Skönt att kroppen var med dig.

Svar: Men vilken gullig kommentar! Tack så mycket. <3
Hanna

4 Inne hos Ina:

skriven

Det är ju alltid roligt att känna att man har gjort ett bra jobb! Måste vara skönt att få höra positiva ord om sin insats också. Jag inbillar mig annars att det är mycket gnäll på domaren, som kanske inte alltid är berättigat heller.

Svar: Det är mycket gnäll, men inte i alla matcher. Dock i vissa matcher kan det vara så att det inte spelar någon roll vad jag gör. Då är allt fel. :-)
Hanna

5 Josefine:

skriven

Solen ger en så mycket härlig energi!
Ska ta vara på de med en löprunda sen :)

6 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Visst är det härligt när fotbollssäsongen drar igång?! Och vad kul att du blev så uppskattad :)

Svar: Ja det är så roligt! Ser fram mot tävlingsmatcherna nu. :-)
Hanna

7 Michelle :

skriven

Man blir ju glad utav att få beröm och om du kände att du gjorde bra ifrån dej och dessutom får bekräftelse då e det ju en härlig känsla 💕

8 Terese Flinth:

skriven

Vad roligt att döma match även fast det var en träningsmatch!

Svar: För spelarna finns det träningsmatcher men inte för domaren så det gäller att alltid vara på topp. :-)
Hanna

9 Åse:

skriven

Vilken härligt känsla att få vara domare ute på plan :)

Svar: Ja det är roligt! Det är såna här matcher som gör att jag nog aldrig kommer vilja sluta döma fotboll. :-)
Hanna

10 Sarah:

skriven

Vad roligt att du fick så mycket beröm :) Så skönt att det kändes så bra i kroppen med :)

11 Madde :

skriven

Vad skönt att det gick så bra att döma. Känns verkligen att det är vår i luften nu. Så skönt, även om det började regna på kvällen

Svar: Det är verkligen vår i luften nu. Det gör mig så lycklig. :-)
Hanna

12 Kamilla:

skriven

Wao vilket positivt inlägg. Underbart att du fick med dig en så härlig känsla i hela kroppen efter fotbollscupen. Coolt att vara domare.

Svar: Kul att du uppfattade mitt inlägg som positivt. :-)
Hanna

13 Sandra:

skriven

Så härligt att kroppen kändes bra och att du fick så mycket beröm, förstår att känslan var på topp efter det ❤

Svar: Ja, det kändes underbart. :-)
Hanna

14 Ullie:

skriven

åh men grattis va skoj det är så roligt när man får cred för något bra o att du kände det va bra va ju den känslan sann härligt
hoppas resten av dagen va bra oxå kram kram

Svar: Tack, jag hade en bra dag. :-) Kram
Hanna

15 Anna:

skriven

Så underbart att du fick cred för ditt jobb. Jag kan tänka mig att det är lätt hänt att man mest får kritik som domare. Som sagt vill man ju helst synas så lite som möjligt, så det är ju tabbarna som märks ;)

Svar: Jo, man får ta mycket kritik som domare. Iallafall i vissa matcher, ibland spelar det ingen roll vad man gör. Allt är fel. Så det gäller att ha skinn på näsan och inte ta åt sig. Det är inte mig som person spelarna kritiserar. :-)
Hanna

16 Amanda:

skriven

Vad kul att det gick bra på fotbollen och att du fick beröm. Det blir man glad av och behöver, Hoppas nu att kroppen börjar vänja sig det vore ju så bra :)

Svar: Ja, det hoppas jag med! Det känns bra iallafall. :-)
Hanna

17 Yela:

skriven

Men va kul, hade ingen aning om att du var domare! Inte skeytigt alls, fint att beröma sig själv och se de bra man gör🌷

18 Matilda Berlin:

skriven

Men guuu vad härligt! Och klart att du ska få skryta lite! Är helt övertygad om att du är grym!! KRAM finaste och ha nu en toppenvecka <3

Svar: Kram och tack detsamma! :-)
Hanna

19 Lexochlogan :

skriven

Å vad kul att vara ute på plan och dömma, tror du gjorde ett grymt bra jobb

20 Kathrinea:

skriven

Låter ju som en jättehärlig känsla! så kul att vara domare!

21 Therese:

skriven

Vad härligt!

Kommentera här: