Syns man inte så finns man inte

Oj man blir visst lite bortglömd när man inte publicerar något på morgonen och länkar i facebookgrupperna. Det syns direkt på statistiken, känns lite tråkigt faktiskt att det är så beroende på det hur många som kikar in. Inte för att statistiken egentligen är det viktiga men jag skulle ljuga om jag skrev att jag bara bloggar för min egen skull.
Jaja, det var dagens gnäll det. Idag har jag jobbat och jag hade ingen inspiration till att skriva några rader imorse. Loggade in på lärplattformen och har läst om de två nästkommande uppgifterna. Som med allt annat i kursen ser jag fram mot att få sätta tänderna i dessa uppgifter.
När jag kom hem från jobbet satte jag mig direkt och gick igenom lite inför dagens pilatesklass i Mjölby. Eftersom klassen ska utvecklas varje gång så behövde jag lite ny inspiration. Jag tror att både jag och deltagarna kommer gilla mitt pass. Det kommer bli tufft.
 
1 Julia:

skriven

Klart man kollar statistiken och visst är de tråkigt när man ser att inte lika många kollar. Går det bra med skolan?

2 Fnulan:

skriven

Ja så är det verkligen att man måste pumpa ut överallt för att synas.. Men men dom som kommer är jag glad över och det vet jag att du också är fina <3

Svar: Det är jag också såklart! :-)
Hanna

3 Jennysvardag:

skriven

Visst känner man sig lite bortglömd när man inte länkar eller skriver på morgonen. Jag bloggar för min egen skull det vet jag. Sen tycker jag bara att det är kul att få och skriva kommentarer hos andra :) hoppas alla blir nöjda på pelatesen :)

4 Pärla:

skriven

Samma med statistiken här, syns direkt när man inte gör något man brukar. Men kul att du är så motiverad som det ändå låter, så det flyter på. Du verkar vara sa engagerad i allt du gör <3

5 Viktor:

skriven

Gruppen hjälper ju en hel del med statistiken, helt klart :) Men den ger även väldigt mycket mer än bara statistik, även gemenskap! :) Hehe

6 Carolina cuevas:

skriven

Jag har också märkt av detta och det är väldigt trist.Jag har inte alltid möjligheten till att deltaga och dom dagarna som jag inte är med så märks det väldigt tydligt.Själv försöker jag ändå klicka in hos dom flesta tross att man inte är med i tråden.

7 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Det där är ju så, om man inte länkar kommer inte folk att läsa. Har tänkt en del på saken på senaste tiden, man undrar vad som skulle hända med statistiken om man inte länkar på några dagar ;).

Svar: Den skulle garanterat gå ner i botten förutom de stammisar man har, tyvärr! Jag skulle vilja bygga upp en följarskara som vill kika in oavsett om jag syns på en massa ställen eller inte.
Hanna

8 Therese:

skriven

Håller helt klart med dig =) Om man inte länkar sin blogg är det ingen som läser =) hoppas du har en bra dag =)

9 Anna svensson:

skriven

Kan faktiskt känna precis samma sak som du. Det jobbiga är att även om man knappt vill erkänna det så är ju statistiken nästan allt. Iaf för mig :) kram. Tror också att allihopa kommer att gilla ditt pass!

10 Sarah:

skriven

Håller med om att det är tråkigt att inte fler kollar in ens blogg för man har ju inte alltid tid att lägga in sig i olika grupper :/ Alla vill väl ha mycket besökare :) Kommentarer spelar inte så stor roll :)

11 Johanna:

skriven

Ja det gör mycket och inte länka i grupperna, trist på ett sätt men försöker vara där varje dag, :)

Härligt du ser fram emot uppgifterna ni skall göra!

12 Sanna:

skriven

Ja det är så tyvärr kan känna samma om man glömt publicera hur borta man är i denna lilla värld💕

13 Amanda:

skriven

Ja delar man inte där då är det inte lika många som tittar in men tycker även sen man gick med att man har fått fler vänner :) Även om man inte har träffats :)

14 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

skriven

Så sant som det är sagt men visst är det roligare att blogga om man ser att någon läser och ger feedback på det man gör :D Vad är det för grupper du är med i på fb?

Svar: De heter Bloggsupporten och Länka med kärlek. I dagtrådarna länkar man sin blogg (det ska alltid vara ett nytt inlägg skrivet innan man länkar igen) och så måste man kommentera engagerat hos alla andra som också länkat i samma dagtråd.
Hanna

15 Snabela:

skriven

Jag bloggar för min egen skull, men jag tycker att det är kul om jag ser och det märks på statistiken att någon läser det jag skrivit. Jag blir extra taggad då, och det blir extra kul att blogga då. Men det hade varit roligare om någon skulle hitta till ens blogg utan några svårigheter.

Svar: Jag blir också taggad när människor vill kika in hos mig.
Hanna

16 Kamilla:

skriven

Visst behöver man hänga med och ha något nytt tills man länkar igen. Men ibland så måste man bara få vara och andas ifrån bloggvärlden.

17 Sara Stödberg:

skriven

Fina du, jag har knappt hunnit runt på min bloggrunda än och jag lovar att jag besöker dig oavsett om du länkar eller inte❤️

Svar: <3 <3 <3
Hanna

18 Ullie:

skriven

för mej ja har skrivit här men hittar inte eller så gik et inte fram
men ja ja nu kikar ja in igen o jo ja ljuger oxå men statestik gör att man känner att man skriver för någon liksom o det är skoj annars hade det nog inte varit det
kramar o fin fredag

19 Yela:

skriven

Jag älskar verkligen gemenskapen i gruppen & framförallt alla fina kommentarer de är därför jag är med där men självklart är de ju kul med några extra besök också :)

Svar: Jag tycker också verkligen om gemenskapen som är i grupperna. Det är så mycket roligare att blogga då.
Hanna

20 Sandrs:

skriven

Ja jag märker också sånt på statestiken 😒
Jag går ju alltid tillbaka ett par inlägg för att kommentera om jag missat, men det är för att jag ser er lite som mina vänner också och då vill jag ju läsa vad ni haft för er, men det hjälper ju inte statrstiken tyvärr 😒 mer än siffrorna i varje läst inlägg.

Svar: Jag är jätteglad över dina engagerade kommentarer. :-)
Hanna

21 Marie:

skriven

Ja men det syns ju absolut och om man även inte är aktiv på kvällen sedna det syns på statistiken

22 Lexochlogan :

skriven

Ja tyvärr är det ju lite så, försöker alltid få ut lite inlägg och förbereda men det hinns inte alltid med och delar man inte i några grupper ja då försvinner man lätt. Önskar fler ville kika in bara för att de vill läsa spontant ♥️

23 Trollkatt:

skriven

Samma här vad gäller besökare ;p. Vad är det för grupp?? Pilates verkar intressant, jag har aldrig provat det.

Svar: Jag är med i Bloggsupporten och Länka med kärlek på Facebook. Det är två grupper där man delar sin blogg i dagtrådar. Man måste besöka alla bloggar som länkat och skriva engagerade kommentarer. :-)
Hanna

24 Trollkatt:

skriven

Kollade precis, provar att vara med i första gruppen så får jag se om det är något för mig. Lät som att otroligt mycket tid måste läggas ner, men det kanske inte är så ;p.

Svar: jo men det tar ganska mycket tid. Delar man sin länk måste man kommentera engagerat i alla bloggar som delat i samma dagtråd. Är det ett långt inlägg så tar det ju sin lilla tid. Först att läsa och sedan att skriva en kommentar som är engagerad.
Hanna

Kommentera här: