Pilates på lunchen och uppgifter

Godmorgon! Hoppas att du mår bra. Jag är trött idag, sov inte alls bra i natt. Men solen skiner och då känner jag mig genast piggare. Igår på min lunchrast så gick jag ut till min favoritplats vid ån och filmade några pilatesklipp till instagram (@hannafialotta heter jag där om du vill följa mig). När jag kom dit så var jag i min egen lilla värld och hörde först inte hunden som kom springandes emot mig. Usch vad arg och upprörd jag blev. Har man inte pli på sin hund ska den inte springa lös. Den här hunden var som tur var snäll men jag blev rädd ändå. Men trots starten fick jag en härlig stund vid ån.
I veckan fick jag återkoppling på min uppgift om tvångsvård. Blev väldigt glad över omdömet då jag blev godkänd med god marginal. Är fortfarande osäker på min nästa uppgift om den är tillräckligt bra men vi får se.
Idag har jag precis sammanfattat min fråga på basgruppsarbetet och bara jag har skrivit klart det här inlägget ska jag fortsätta med nästa uppgift som kommer handla om olika personlighetssyndrom. I eftermiddag ska jag jobba och känner mig inte alls pepp på det. När jag får lönen kommer det såklart vara värt det men idag känns det blaha. Men ingen idé att hänga läpp över det. Dags att ta tag i studierna istället.
 
 
 
1 Pärla:

skriven

Man får så mycket mer energi av solen alltså. Skönt med en stund vid din favoritplats. Förstår att du blev rädd dock, håller med dig men en del hundägare verkar inte tänka på någon annan.

2 Moa Hansson :

skriven

Jobbigt när man inte sover bra men sååå skönt med sol det piggar alltid upp lite!

3 Popprinsessan:

skriven

Lunchen låter riktigt härlig, bortsett från hundpåhälsningen då. Och grattis till bra omdöme på din uppgift!

Svar: Nä, hunden kan jag klara mig utan. Gillar inte alls när hundar kommer springandes så där.
Hanna

4 Anita Birgitta :

skriven

Att du han med pilates på lunchen! 😁roligt att det gick bra med din uppgift.

Svar: Ja, ett kort pass är inte så dumt! Jag blev väldigt glad över det fina omdömet.
Hanna

5 JUNITJEJ:

skriven

Så härlig med träning på lunchen!!! Grattis till godkänt betyg på tvångsvården! BRA JOBBAT!

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

6 Josefine Malmqvist:

skriven

Jag hade också blivit rädd om en hund hade kommit springades emot mig. Det är inte okej och ska man ha hunden lös så ska man ha stenkoll på hunden. Vad bra de blev en bra stund ändå. Har du youtube? :)

Svar: Ja jag har youtube men nu var det ett sedan som jag la ut något. Prioriterar blogg och instagram.
Hanna

7 Emma Engström:

skriven

Man blir verkligen piggare av att se solens strålar, så fantastiskt! Vad roligt att du blev godkänd!! Grattis :D

Svar: Tack så mycket. :-)
Hanna

8 Anna svensson:

skriven

Det är så jobbigt med folk som har hunden lös och sen inte har någon koll på den. Speciellt om jag själv är ute med min hund i koppel 😴

9 www.nouw.com/sannaevelyne :

skriven

Jag älskar hundar men håller helt med dig: dom ska vara kopplade och inte bara springa fram till en person. Skönt att du ändå fick en härlig stund :)

10 Therese:

skriven

Härlig bild =) bilden ser mysig ut och att du har vår hos dig =)

Svar: Ja det är underbart. Jag hoppas verkligen att det inte kommer något bakslag!
Hanna

11 Sara Stödberg:

skriven

Du har så rätt, det är bara att köra på i eftermiddag så är passet snart över igen! Hoppas att du får sova ikapp riktigt snart, sömnlöshet är ju såååå jobbigt!

Svar: Jag har sovit bra i veckan så förstår inte riktigt varför jag inte kunde sova i natt.
Hanna

12 Madelene:

skriven

Håller med om man inte har koll på sin hund så ska dem verkligen inte vara lös. Så kom min hundrädsla när jag var otroligt liten, blev attackerad av en hund på en lekplats. Tur att hunden var snäll men det hade ju kunnat vara en mycket värre situatuin

Svar: Men fy vad läskigt att bli hundattackerad. Det är min mardröm.
Hanna

13 Daisy:

skriven

Det är väl lag på ha hund bunden? Ja hade blivit galen, förstår du blev arg

Svar: Det är många som frågat samma sak. Ska googla på saken, hehe. :-)
Hanna

14 amanda:

skriven

vilken mysig bild :) roligt inlägg att läsa med

Svar: Kul att du tycker det. :-)
Hanna

15 Jennysvardag:

skriven

Så härligt att du hann med lite träning på lunchen. Jag som är lite hundrädd tycker att hundar alltid ska vara kopplade 🙈

Svar: Det tycker jag med! :-)
Hanna

16 Fnulan:

skriven

GRATTIS, vad skönt att det gick så bra på din hemtenta, men jag väntade mig faktiskt inget annat. Heja dig!!!

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

17 Kamilla:

skriven

Det ser helt underbart när du sitter vida vattnet och gör övningar. Jag blir helt galen på när hundar springer runt lösa när det faktiskt säkert i hela landet är kopplingstvång.

Svar: Jag tycker så mycket om att vara nere vid vattnet och träna pilates. Det är som balsam för själen! :-)
Hanna

18 Åse:

skriven

Förstår att du vart rädd. Ska in och kika på din insta😂

Svar: Ja gör det! :-)
Hanna

19 Julia:

skriven

men fy man får väl inte ens ha hundar lösa. Hade blivit livrädd helst när man inte vet hur hunden är. Tur att den va snäll men förstår att du blev arg

Svar: Jag vet inte riktigt hur det ligger till. :-)
Hanna

20 Michelle :

skriven

Hundar ska inte springa lös bland folk det finns hundgård för det dör dem kan springa lösa . Tycker det r så respektlös du vet ju inte om den är snäll el dum :(

Svar: Jag tycker också att det är respektlöst!
Hanna

21 Michelle :

skriven

Där - inte dör

22 Johanna:

skriven

usch vilken tur. Att folk inte kan ha sina djur kopplade. Jag är själv livrädd för hundar, hur snälla de än är :( Grattis till godkänt arbete!

Svar: Jag är också rädd, men det beror på grannens hund som är helt hopplös.
Hanna

23 Amanda:

skriven

Vilken fin plats du var på och gjorde pilates :) Förstår att du blev lite rädd ändå det hade jag med blivit. Vad ska du göra med den utbildningen sen? Kan du jobba inom sjukvården tex. Tycker det är bra att folk lärs sig om psykisk ohälsa :)

Svar: Jag har glömt att svara på din fråga. Har ett par andra frågor utöver din som ska få svar i ett eget inlägg.
Hanna

24 Sarah:

skriven

Jobbigt att du sov dåligt :/ Håller med om att man blir piggare av sol :)

25 Sandra:

skriven

Det är verkligen inte lätt alla dagar att gä till jobbet, särskilt inte när man jobbar med människor och ska vara sådät go och glad. Idag hade jag gärna bara lagt mig i sängen med värmedyna, täcke och en bra film ❤❤ istället för att vara på jobbet 😣

Kommentera här: