20 minuter pilates

Godmorgon! Tidigare i veckan frågade Sofia mig om jag kunde skapa ett pilatespass för triathleter. Jag hade inte tänkt att spela in det då vi ska ses en snabbis ikväll för en genomgång. Igår blev jag dock så sugen på att göra just en ny pilatesklass till dig. Så imorse när klockan ringde så var det snabbt på med kläderna som gällde och sedan börja. Det gjorde ont typ överrallt så det var precis det jag behövde för att starta dagen på ett bra sätt.
Undrar hur ont jag skulle ha om jag inte var så aktiv som jag är. Jag märker iallafall stor skillnad på kroppen när jag inte tränar pilates.
Lång utläggning, haha. Här kommer videon iallafall. Testa och ha kul! Det är ett pass som tränar hela kroppen med fokus på mage, rumpa och rygg.
1 Pärla:

skriven

Vilken vän du är! Men denna idén gillade jag, ska kika på den sen och kanske äntligen få tummen ur. 20 min ska jag väl klara av?

Svar: Det är klart du gör! Testa klassen och se vad du tycker. :-)
Hanna

2 Moa:

skriven

Åhh spännande kanske ska testa denna :)

3 Emelie:

skriven

Så smidigt att den endast är på 20 min! Det kan man ju alltid få tid till att klämma inc😊

4 sofia:

skriven

Åh som du säkert redan vet så älskar jag ju när du delar med dig av videos så man får en enkel beskrivning på hur du gör. Du är verkligen en inspiration för mig i träning :)

Svar: Tack fina Sofia! Din kommentar gjorde mig glad. :-)
Hanna

5 Viktor:

skriven

Intressant och roligt att få ta del av :) Tycker du gör så mycket bra inom träning & hälsa! :)
Önskar man var lika aktiv som dig ju! :D

6 Madde:

skriven

Uppskattar alla dina pilatestips. Så enkelt egentligen och lätt att göra hemma.

7 Sandra:

skriven

Tack snälla, det bar precis det jag behövde, ska kolla om mannen vill testa detta med mig ikväll ❤

8 Maria - To make each day count:

skriven

Så bra med anpassade träningspass till den sporten man håller på med :)

9 Emma Engström:

skriven

Vad roligt att du gjort en video, och som det känns verkar det vara himla viktigt med andningen samtidigt som man gör övningarna! Toppenbra :D Kram

10 Anna svensson:

skriven

Åh den videon ska jag kolla in på, & kanske till ocj med gör övningen själv 😉 tack!

11 Therese:

skriven

Så kul att du delar med dig!

12 Marie:

skriven

Perfekt, och 20min pass det är ju perfekt, gäller ju bara att man har en skärm framför sig, samt att lyssna så fungerar ju detta precis lika bra

13 Therese:

skriven

Det där måste jag testa någon dag . Jag ska nog klara 20 min =)

14 Daisy:

skriven

Vad snällt av dig :)) kanske borde testa detta , verkar kul

15 Åse:

skriven

Tänk om man kunna se lika glad och peppande ut när man tränar som du gör haha

16 Michelle :

skriven

Tycker det är jättebra att du visar dina övningar då lär man sej hur man ska göra:)

17 Julia:

skriven

åh vad kul med en video ska genast kolla kolla och även prova. Är så nyfiken hur mycket man orkar med nu när jag inte har gjort någonting sen jag var gravid och dottern föddes 🙈

18 Jennysvardag:

skriven

Så härligt att du är så hurtig att hoppa ut sängen och börja med pelates. Jag är så imponerad. Kul att du fick ihop ett pass :)

19 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Vad kul att du lagt ut ett pass! Det ska jag verkligen spana in :)

20 Sarah:

skriven

Så snällt av dej :) Jättekul med en video för alla som gillar pilates eller dom som vill testa det :)

21 Sara Stödberg:

skriven

20 minuter är perfekt tänker jag. Tillräckligt kort tid för att våga sig på att pröva och dessutom så har väl de flesta 20 minuter att spendera på sig själva tänker jag. Kul att du la upp det!

22 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Fantastiskt tycker jag att du faktiskt märker att du inte har lika ont just för att du tränar, mycket säger ju att det är så det ska vara :)

23 Yela:

skriven

Ska ta & kika på den lite senare idag. Du har verkligen gjort mig nyfiken på att testa pilates! Krävs de tålamod till att pyssla med det?

Svar: Nej inte mer tålamod än med annan träning. :-)
Hanna

24 My:

skriven

Oj vad skönt att starta med ett morgonpass! Jag får pröva dedär i morgon! 😃

25 Ullie:

skriven

men va duktig duär . ja jag vet ju det där me ont :D :D
har oxå en matta men där händer inte så mycket hi hi
hoppas sönagen varit bra annars kramar o fin månag

26 charlottelinden.se:

skriven

Oh, vad roligt med rörlig bild! Så mycket lättare för oss okunniga att förstå då ju jämfört med på bilder :)

27 Amanda:

skriven

Härligt att du kommer upp fast klockan ringer på helgen. Träningsvärk gör ju så ont men då vet man att det har tagit. Hoppas din vän nu blir glad :)

28 Lexochlogan :

skriven

Wow det vsr ju precis det jag med vill kika på ju, vill lära mig pilates. Får se om detta går att spara så jag kan kika mer i veckan när jag har tid över

29 Matilda Berlin:

skriven

ÄLSKAR dina tips!! verkligen SÅ himla bra!! Kram vännen och hoppas du får en fantastisk start på veckan!! <3

30 Annica:

skriven

Wow! :) Jag älskar din energi och din intiativtagning för just detta. Att hjälpa andra i det du tycker om, det syns när det är någonting man älskar.. :D

Kommentera här: