Måndagsplanering

Godmorgon mina vänner! Jag satt igår kväll och funderade över hur jag vill spendera den här måndagen. Så här är min lista för saker jag vill och ska göra.
- Promenad och stretch (det får bli ikväll efter matchen.)
- Beta av inlägg från önskefredag, vilket leder in på nästa punkt:
- Tidsinställa inlägg inför helgen när jag ska till Västerås. Pilates för gravida bland annat.
- Börja gräva rabatten på baksidan.
- Döma match, vårsäsongens sista match i herrar div 5.
Jag gick ut på baksidan och kände bara åh hjälp. Var ska jag börja. Jag krattade undan lite löv som blivit kvar från höstlövsröjningen och hämtade spaden och skulle börja gräva. Men oj så hårt det var. Får kanske be Rickard lite snällt om han kan hjälpa mig. Istället röjde jag ogräs i rabatten på framsidan och vattnade rejält. I Linköping blir det inte bevattningsförbud då vattnet kommer från Vättern. Det ska mycket till för att vattnet ska ta slut där....
Jag klippte bort alla vissna blommor och råkade då klippa bort en som ännu inte blommat över. Den pryder nu mitt köksbord. Gjorde misstaget att lukta på den så har nu fått en allergisk reaktion. Kliar som bara den i nosen på mig men det får det vara värt. :-)
Lyckan över att upptäcka en pionknopp som ännu inte slagit ut!
1 Www.mrskjellstrom.se:

skriven

En bra vecka du kommer att ha 💜
Så spännande med gravidyoga

Svar: Jag skriver inte om yoga. Mitt fokus och intresse är pilates. Det är inte samma sak!
Hanna

2 Moa:

skriven

Skönt med lite planering! :D

3 Matilda Berlin:

skriven

Men åhhh! Det låter ju verkligen som en riktigt bra Måndag om jag får säga det själv, hihi! Hoppas den blir det med hjärtat! STOR KRAM <3

4 Emma:

skriven

Det låter som du kommer att ha en toppen måndag

5 Junitjej:

skriven

Du har fullt upp! Jag avundas dig, ag vill också ha en trädgård att röja på. Kom ihåg träningsbingot!

Svar: Jag har inte glömt bingot. Var in på din blogg för en stund sedan och kollade vad jag ska börja med. :-)
Hanna

6 Therese:

skriven

Vad mysigt det ser ut med en egen trädgård. Du har det så fint på din gård =).. Ser härligt ut när du har vattenspridaren på =)

7 Mina:

skriven

Spännande med gravidyoga.
Har man trädgård finns det alltid något att sysselsätta sig med. Pioner är verkligen så vackra. Mina blommar för fullt.

8 Jennysvardag:

skriven

Vilken bra planering in för dagen som du gjorde. Skönt att ni inte har fått Vattningsförbud. Pioner är ju så fina :)

9 Fröken Rödlök:

skriven

Ibland är det jättesvårt att veta vart man ska börja, men bra att göra nånting iallafall! Vad tur ni har som får vattnet från vättern =)

10 Anita:

skriven

Så fint med Pioner :D

11 jessica:

skriven

åhh så mycket fina bilder, bilder på blommor tycker jag blir så bra , blommor är så perfekta fotomotiv. va bra den blomman fick en plats i ditt kök istället. det ser ju säkert jätte fint ut kan ja tänka mig kram <3

12 birgitmaria:

skriven

Fullt upp! Hoppas du får en bra vecka.

13 Madde:

skriven

Du har haft fullt upp ser jag. själv jobbade jag, men hann med en promenad både innan och efter passet. Så skönt.

Kommentera här: