Idag får barnen sommarlov

Godmorgon torsdag! Idag känner jag mig relativt pigg men borde vara hur trött som helst. Jag dömde match igår kväll och tog en halv Nocco i halvtid. Piggelin, ja visst så det var såklart svårt att somna. Jag vaknade fem minuter innan klockan ringde och då var det lika bra att kliva upp. Idag får barnen sommarlov, så typiskt, veckans enda jobbpass krockar med barnens skolavslutning. Men jag jobbar ett kort pass och så blir det firande sen. Vi ska ut och äta, det hör till! Önskar dig en härlig dag!
1 Anonym:

skriven

Så skönt med sommarlov!! Hoppas ni får det super bra tillsammans och att vädret tillåter! Kul du känner dig piggare ❤️❤️

2 Jennysvardag:

skriven

Så skönt att du känner dig pigg i dag. Tråkigt att jobbpasset krockar med skolavslutningarna. Kul att ni ska ut ocj fira sen :)

3 Emma:

skriven

Vad tråkig att jobb och sommarlov krockar! Men tur de inte är så länge. Hoppas ni får en trevlig kväll med god mat!

4 Moa Larsson:

skriven

Men varför gör livet sådana typiska grejer? Skönt ändå att du kan vara med och fira lite senare. Hoppas ni slår till med något riktigt somrigt att fika, något som kanske passar med din ketokost. Eller firar på annat vis! Sommarlov är ju så ljuvligt.

5 Pia Widlund:

skriven

Saknar mina sommarlov!!!

6 Matilda Berlin:

skriven

Nej men fyy vad typiskt att det krockar! men så är det väl alltid, hahaha? Se till att fira det ordentligt sen och ge dom enormt stora kramar från mig och glöm inte att säga hur grymma dom är som har checkat av ytterligare ett år!! STOR KRAM finaste <3

7 Pärla:

skriven

Härligt att känns sig pigg ändå. Tråkigt att de krockar men ni hittar säkert på något som gör det minst lika bra sen.

8 Marie:

skriven

Förstår att du är trött då sådant tar ju mycket energi av en men kan tro det är superkul

9 Kathrinea:

skriven

Så fin bild på dig och så härligt med sommarlov för barnen! Minns den känslan så väl <3

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Så trist att det blev precis på den dagen när du jobbar, men ändå fint att ni kan fira efteråt :). Vi ska strax gå mot kyrkan för Williams skolavslutning. Ser framemot saken, så himla fint på många sätt :). Älskar den där känslan, man får bli lite barn igen :D

11 Michaela :

skriven

Vad skönt att barnen får sommarlov nu. Att gå ut och äta är verkligen en mysig familje grej tycker jag

12 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

Åh vad kul med avslutning synd att du jobbar, men mysigt att gå ut och äta efter. Hoppas ni haft det skoj och att det blir ett härligt sommarlov
Ha en fin kväll
kram

13 Amanda:

skriven

Jag brukar också vakna före klockan oftast spelar oftast ingen roll när jag lägger mig ovh hur trött jag är. Mysigt att ni ska ut och äts nu när barnen har sommarlov :)

Kommentera här: