En sommarplåga som jag är så trött på

Det är dags för dag två i Madeleines bloggutmaning. Temat är rubriken. Den här frågan har jag funderat över ända sedan jag läste den igår.  Det står helt stilla. Jag kan bara komma på sommarplågor som jag gillar. Till exempel sommartider med gyllene tider eller jag går och fiskar med samma grupp. Eller summer of 69 med Bryan Adams. Vilken sommarplåga är du trött på? 
1 Jennysvardag:

skriven

Summer of 69 är verkligen uttjatade, minns att dom spelade sönder den för ett par år sen på en nattklubb 🙈

2 Josefine:

skriven

oj vad knepigt! Hmm. Kan inte komma på några nu, men hör jag en sång så kan jag känna "åh nä inte nu igen". haha

3 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Sommartider och sommaren är kort är två låtar som jag är otroligt trött på faktiskt. De spelas varje år och man har hört dem så många gånger...

4 Linda :

skriven

Kanske E-type... Nä blue låten
"i live in a bloue house whit blue Windows........" usch

5 JUNITJEJ:

skriven

Jag är inte trött på någon sommarplåga alls!! Jag kan ju alltid stänga av eller undvika låten på annat sätt.

6 Emma:

skriven

Är villig att hålla med dig om att dom låtarna är rätt uttjatade nu faktiskt

7 Michaela :

skriven

Åh jag som sällan lyssnar på radio har ju ingen koll alls på somarplågor. Men de du nämner är fantastiskt bra i mitt tycke och inga plågor 😂

8 Amanda :

skriven

Jag är väldigt trött på gyllene tider sommar tider ☺️ kul att du med är med i utmaningen

9 Mrs.Kjellström:

skriven

Hahaha ja de två är verkligen totalt uttjatade haha
De e alltid lättare att komma på vad man gillar än vad man ogillar haha

10 Sarah:

skriven

Jag kan inte heller komma på någon jag är trött på :P Jag gillar också alla dom du skrev :)

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Jag skriver samma som jag skrev förut, det är helt klart "Jag trodde änglarna fanns" helt galet trött på den :-p

Svar: Ja, håller med! Den hade jag glömt bort.
Hanna

12 jessica:

skriven

många sommar låtar både älskar man och hatar på samma gång , älskar för att det är nostalgi och minnen hatar för man har hört den 1000 gånger typ haha XD

13 Joanna:

skriven

Jag håller med ovanstående. ”Jag trodde änglarna fanns” är jag trött på.

14 Jenny:

skriven

Haha... jag har tänkt på detta sen jag läste Madeleines inlägg!
Jag kommer inte heller på någon sommarplåga jag är trött på.
Kanske The ketchup song... den kom på radion idag och jag ville genast byta radio kanal.

Kram kram

15 Johanna:

skriven

Jag är inte alls trött på någon sommar plåga ! Bara man inte lyssnar på dom för ofta så tröttnar jag aldrig på låtar ;D

16 Diana Saelöen:

skriven

Vilket härligt inlägg... jag blir sällan trött på sommarplågorna, de spelas ju typ bara tre månader om året. Det är värre med nyare låtar som verkligen spelas sönder på radion. En sådan är Molly Sandens ”sand”. Varje fång jag satte mig i bilen till eller från jobb så spelades den minst 2 ggr.

17 Michelle :

skriven

Jag har ingen aning då jag inte lyssnar jätte mkt på musik just nu tycker liksom allt e så samma

18 K:

skriven

Parkeringar kan verkligen ge en tuppjuck. Så smala de kan vara. Har man väl fått in bilen så kommer man inte ut själv. Helt galet. Ha en fin start på nya veckan

19 Marie:

skriven

Hhee ja du såg ju vilken jag tyckte och ja man fick verkligen tänka till

Kommentera här: