Äntligen!

Vi har haft en mysig dag men tänkte skriva mer om det i ett annat inlägg. Nu tänkte jag att vi ska fokusera på min härliga runda som jag sprang ikväll efter dagens alla äventyr. Något jag längtat efter är ett riktigt intervallpass. Helst på bana men man kan inte få allt. Jag har nästa match först på tisdag så då är det givet att springa en runda. Och vilket pass det blev. Jag är så glad över att ha sprungit 22 intervaller, varav 20 av i dom i 3,15min/km fart. Nu är jag så där härligt tröttpigg och glad. Endorfinerna jag får efter ett riktigt tufft löppass är svårslaget. Ja, det skulle vara att få hålla pilatesklasser. Det har ungefär samma effekt!
 
1 Jane:

skriven

Men wow vad duktig du är, verkligen! Imponerad. Sjölv orkar man inte ens gå upp i en trappa 😂

2 Michelle :

skriven

Härligt att kunna springa lite :) jag simmade idag utomhus för första gången i år

3 Sanna:

skriven

oj vad grymt gjort av dig!! blir så segav värmen men försöker komma i gång med löpningen så fort motivationen är på topp😊

4 Sandra:

skriven

Hejja dig, bra jobbat. Hoppas det var svalare än under dagen för dig ❤

5 Joanna:

skriven

Åh, vad härligt det låter och vad skönt det måste känts efteråt.

6 Julia:

skriven

men vad duktig du är! Önskar jag kunde vara lika duktig jag och har väl sagt hur länge som helst nu att jag måste komma i gång igen men det där med att ta sig kragen och ta sig iväg är jobbigt haha 🙈

7 Moa:

skriven

Vad härligt att springa lite :)

8 Kamilla:

skriven

Vilken skön känsla att få igång kroppen med träning. Jag får just nu igång mig av trädgårdsarbeten, yoga och mina promisar. Må så gott idag

9 Marie:

skriven

Ohh härligt då man känner sig sådär nyttig och peppa efteråt

10 Lillan Kind:

skriven

Åh det låter som att du fick till ett riktigt rejält pass!😊 När jag läste det här inlägget fick jag minnen av dessa härliga endorfinkickar man får efter ett riktigt tufft pass. Håller med om att det är en svårslagen känsla, för man känner sig ju faktiskt hög!😆

11 birgitmaria:

skriven

Härligt! Bra jobbat!

Kommentera här: