Härlig start på dagen

Godmorgon tänkte jag skriva men nu är det ju förmiddag. Kanske är det någon av er läsare som precis vaknat? Jag har precis skakat liv i pojkarna, tanken är att vi ska göra något idag. Frågan är bara vad. Kanske åker till någon ruin.
Efter frukosten tog jag tag i mig själv och tränade tjugo minuter pilates. Letade upp ett riktigt tufft pass och fast det bara var 20 minuter blev jag rejält trött. Idag använde jag mig av pilatesanytime och min favoritinstruktör men jag tänkte göra ett eget 20 minuterspass som ska träna hela kroppen. Vill du att jag filmar det och lägger upp här på bloggen? Det kan dröja ett tag då jag måste göra det när barnen sover alternativt när semestern är slut. Iallafall om det ska bli som en klass där jag pratar samtidigt. 
1 Pärla:

skriven

Verkligen skön start på dagen! Jag har varit vaken länge 🙈
Jag ser gärna en video, tycker de är inspirerande varje gång.

2 Elin:

skriven

Coolt att åka & titta på en ruin. Är nog häftigt att se. Hoppas ni kan göra det. Ha en fin dag

3 Anonym:

skriven

Härligt med lite träning! Jag vill gärna du filmar och förklara alla saker! Skulle varit super mysigt 😘😍 vill verkligen börja träna igen!

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Hur många minuter rekommenderar man att hålla på med pilates? Tycker ändå 20 minuter låter ganska bra med tid :D. Ser gärna en video :)

5 Jenny:

skriven

Åh ja!!!
Filma och lägg upp här!!!

Jag vill testa pilates, har aldrig gjort det faktiskt och jag vet inte vad som är bra eller mindre bra :)
Hade varit jätte roligt att få träna pilates med dig.. haha...

Kram krma

6 Moa Larsson:

skriven

Jag borde också TA TAG I MIG SJÄLV och ta mig en promenad här nu på kvällskvisten när sambon för en gångs skull är hemma och kan ta Lilla My. Så glad över att du tar dig tiden och dessutom berättar om den, det sporrar mig så mycket! Du är fantastisk!

7 Amanda:

skriven

ser verkligen ut som en härlig start på dagen :)

8 Michaela :

skriven

Låter verkligen mysigt att besöka en ruin. Vi har en några mil ifrån oss som jag alltid var vid när jag va barn. Varje gång vi passerar den så kommer barna minnena upp🙂

9 Emma:

skriven

Så himla skönt att träna direkt man vaknar och starta dagen med något produktivt

10 Mrs.Kjellström :

skriven

Vilken härlig morgon du har haft, grymt att du orkar gå igång direkt så efter frukosten :D
På tal om din frukost, lyxfrukost de där ju haha :D

11 Jennifer:

skriven

Ja gärna en video här i bloggen! Det ser jag fram emot!

12 Marie:

skriven

Hoppas att ni kom iväg någonstans och så härligt det där såg ut och jag gillar din klänning

Kommentera här: