Första juli och sammanfattning av förra veckan

Måndag idag och första juli! Jag försöker att inte räkna ner till min semester för än har jag många pass kvar. Men nästa vecka är det faktiskt dags! Som jag längtar, jag känner verkligen hur mycket jag behöver ledigt. Få vila upp mig och få ny energi inför hösten.
Veckans bästa:
Att få ha varit i Aroscupen och dömt en massa fotboll och träffa roliga människor.
Veckans sämsta:
Att jag fick en boll i huvudet på matchen som jag hade för en vecka sedan. Var rädd ett tag att jag inte skulle kunna åka till Västerås. Men det kunde
 
Veckans känsla:
Glad, trött, peppad, fundersam. Ja, alla känslor som livet rymmer. 
Veckans insikt:
Jag är både glad och ledsen över att ni är så många som känner igen er i mitt "vågar jag berätta en sak för dig?" Glad över att inte vara ensam men samtidigt ledsen över att det är så svårt att hitta vänner.
Veckans finaste outfit:
Det får bli min gula klänning från HM. Annars har jag ju bara gått i träningskläder eller domarkläder.
Veckans väder:
Sommar, sommar och sol. Kom direkt att tänka på den där sommarlovsmorgonslåten när jag skulle skriva vädret. 
Veckans pepp:
Lyssna på de äldre och visa respekt. Mohammed Al Hakim (en allsvensk fotbollsdomare) var och hälsade på oss på lägret. Han delade med sig av så många intressanta tankar och peppande ord. Saker som jag tar med mig.
Veckans utmaning:
Att döma tio matcher på fyra dagar. Matcherna är 2*25 så det blir lite drygt fem fullängdsmatcher på fyra dagar. Det är tufft!
Veckans blaha:
Mina läppar har svullnat upp. Använde googledoktorn och det första som kommer upp om svullen underläpp är att det kan vara en allergisk reaktion. Tycker inte att det låter helt otroligt då jag i helgen använt en annan tandkräm än vad jag brukar. Ska ta en allergitablett och se om det hjälper.
 
 
1 Fröken Rödlök:

skriven

Men vad läskigt att få bollen i huvudet, aj aj! Jag tror att det kommer gå bra med att döma alla 10 matcherna =)

2 JUNITJEJ:

skriven

Hoppas allergitabletten hjälper mot svullna läppar!! Så skönt att du snart har semester!

3 Anonym:

skriven

Vilken härlig vecka! Skön du börjar ränka ner dagarna mot semester! Ska du hitta på något roligt då? Fina du! Superfin bild på dig ❤️😍

4 Jennysvardag:

skriven

Det gör ju ganska ont och få en boll i huvudet. Jag tror att det egentligen är vanligt att många känner att man inte är så viktigt för en viss vän som man själv tycker är viktig för en. Jag har alltid trott att det bara är jag som har känt så

5 Emma:

skriven

Verkar som en bra vecka förutom läpparna och bollen i huvudet! Skönt att du snart är lite ledig

6 Pärla:

skriven

Tråkigt med bollen i huvudet, det kan ju göra så ont. Vi hade verkligen så fint väder förra veckan men nu känns det inte lika kul.

7 Michelle :

skriven

Du verkar haft en bra vecka :) skönt att du går in på semester snart . Och du du e inte ensam om att ha det svårt o hitta bra vänner 💕

8 Snabela :

skriven

Jag har börjat räkna ner till min semester. Har endast 8 pass kvar, så himla skönt. Längtar efter lite ledighet.

9 Mrs.Kjellström:

skriven

Men skönt att de inte hände något med dig då man kan skada sig rejält för en boll bara
Träningskläder är de skönaste som finns att ha på sig :D

Vänner är sjukt svårt att hitta

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Berörs av din vecka, det hur den börjar där med närheten till semestern men också av ditt fina sätt att ta till dig av det andra skrivit om ensamhet. Har du lyssnat på Sommar i P1 och Anders Hansen (som skrivit Hjärnstark bland annat) är med i? Det var en del om ensamhet där samt hälsa och motion, tror du skulle gilla avsnittet. Det berörda mig massor :)

Svar: Tack snälla för tipset! Det ska jag absolut lyssna på.
Hanna

11 Linda :

skriven

Vilken härlig vecka. Är det kul att vara domare? Har du upplevt det som står i media?

Svar: Ja det är roligt att vara domare. Visst har jag fått ta emot kritik på plan men jag brukar tänka att det inte är mig personligen som kritiseras utan att det är rollen som domare som jag kliver in i.
Hanna

12 Petra Olsson:

skriven

usch jobbigt med läppen:( Annars härlig vecka,kramar

13 Michaela :

skriven

Tänker att det är mindre roligt med en allergichock eller vad man ska säga. Usch, hoppas de hjälper med tablett

14 Mirre:

skriven

Jag gillar verkligen din klänning, älskar gult tillsammans med vecka. Hoppas att det hjälper med ngn allergitabl, det är inte omöjligt

15 Kamilla:

skriven

Vilken tur att du kunde åka på Aroscupen men läskigt ändå att få en boll i skallen. Hur mår ditt huvud idag?

16 Katja:

skriven

Hoppas allergitabletter hjälper! Är så läskigt när det svullnar i ansiktet!

17 Sandifighter:

skriven

Men ohhh, snart, snart semester, så härligt ❤
Men fy så tråkigt med allergin, hoppas det blir bättre vännen ❤❤ och boll i huvudet, så många incidenter du varit med om, skönt att det ändå gick bra med huvudet ❤

18 Amanda:

skriven

Hoppas det inte gjorde för ont att få bollen i huvudet. Det gör ju ont. Hopas nu att tiden går fort tills du får semester, jag känner med att jag behöver semester :)

19 Lillan Kind :

skriven

Vilken fin bild på dig!😊 Det låter som en fullspäckad men rolig vecka😊 Men oj så många matcher att döma! Det är otäckt att få en boll i huvudet sådär, för man kan ju få hjärnskakning. Hoppas det känns bra nu.

20 Amanda :

skriven

Vilken härlig vecka du värkar ha haft 🙂

21 Madde:

skriven

Dessa sammanfattningar är så bra tycker jag :-) Känns som om du haft en bra vecka iaf, även om det känns lite intensivt.

Kommentera här: