En ny outfit

I förra veckan gjorde jag en beställning från en för mig ny sida med sportkläder: mpwrsportswear. Jag har hört så mycket gott om märket så när de hade 70% rabatt kunde jag inte låta bli att beställa linnet och tightsen ovan. Jag beställde i fredags och igår fick jag avisering om att mina grejer fanns att hämta. Helt galet snabb leverans. Det är jag verkligen inte bortskämd med. Beställer jag böcker från Adlibris till exempel så brukar det alltid ta minst en vecka innan jag får beställningen.
När jag öppnade paketet så låg produkterna snyggt förpackade i en låda. Stort plus i kanten när man får leveransen så här!
Jag fick även en bonus: vattenflaska och en gympåse. Det är såna här små grejer som gör att man vill återkomma som kund.
Jag har redan invigt brallorna och linnet på morgonens promenad och så lite stretch i trädgården. Byxorna sitter uppe och likaså linnet sitter där det ska. Hur nöjd som helst. Jag har ett nytt favoritmärke!
1 sandifighter:

skriven

Vilka läckra kläder och ja, bra service är viktigt. Jag beställer från just strong, älskar deras byxor ❤

2 Katja :

skriven

Sjukt snygga träningskläder! Stort plus med snabb leverans!!!

3 Kirsi:

skriven

Det var snygga träningskläder du hittade. Och visst känns det bra när man får sin beställning fint packat och med lite extra gåvor från företaget som vill visa sin tacksamhet. :)

4 Sanna:

skriven

Tack för tips! Hur vad kläderna i storlek?

Svar: De är normala i storlek.
Hanna

Kommentera här: