En härlig morgonpromenad

Igår kväll kunde jag inte somna, tog en Nocco alldeles för sent och så var jag uppvarvad efter loppet. Lägenheten var hur varm som helst så det var också en anledning till att jag inte kunde somna. Trots det så tog jag en härlig morgonpromenad. Hade inte tänkt att gå så långt utan bara värma upö och sedan stretcha min stackars kropp. Men det slutade med att jag gick ändå bort till ringmuren. Tre kilometer dit och tre kilometer hem. 



1 Sara Ekman:

skriven

Så skön start på dagen <3

2 Yasmine:

skriven

Vilken fantastisk början på dagen! :D Sånt borde man (jag) göra oftare! :D Kram

3 Emma:

skriven

Riktigt skönt att gå en promenad på morgonen innan det hinner bli alldeles för varmt!

4 Jennysvardag:

skriven

Så härligt med en morgonpromenad i sån fin och härlig miljö. Det är så jobbigt när man inte kan somna för det är för varmt.

5 Elin:

skriven

Mysigt med promenader. Fint det såg ut också

6 Fröken Rödlök :

skriven

Ibland när man inte tänkt det så känns det bra när man väl är iväg och går och så traskar man bara. Så himla skönt 😉

7 Mina:

skriven

Bästa starten på dagen och vilka fina bilder <3 Ser helt underbart ut

8 Therese Carlsson :

skriven

Ja det är så varmt ute att man kan inte kan sova om nätterna. Ha en bra fredagskväll

9 Michaela :

skriven

Det är ju så skönt att bara vara ute och promenera. Njuta av omgivningen och andas in den friska luften. Saknar mina långpromenader på 1 mil sammanlagt.. Får inte gå mer än 2 km nu för läkarna ❤️

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Åh så bra gjort :). Älskar att starta dagen med promenad :). Ska ta med hunden som jag har på besök ut på en promenad nu tänkte jag. Man mår ju så bra efter en längre stund utomhus. Så häftigt med ringmur så där nära er :D

11 Anonym:

skriven

Men oj vad härligt ! Jobbigt att inte kunna sova dock! Men vackra bilder! Hoppas du kommer kunna sova inatt kram

12 Liw:

skriven

Det är något speciellt med morgonpromenader. Jag gör det inte ofta för vi går oftast på kvällen. Men känslan när man äter frukost att träningspasset är gjort är underbar, om man gått raskt 👍

13 Moa Larsson:

skriven

Morgonpromenader är mina absoluta favoriter. Wow, så skönt. Speciellt de som blir längre än man tänkt för att man känner sig stark och glad i kroppen 🖤

14 Åse:

skriven

Vist är de härligt att start dagen med en promenad :)

15 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Så härligt 😍 jag har också gått upp & gått varje morgon denna vecka. Skön start med dagen men så varmt det varit nu några mornar, galet!

16 TwinMom.se:

skriven

Men så fint det ser ut och så härligt att det blev så långt ändå! Önskar jag hade gjort det idag men det har vart på tok för varmt!

17 Ullie:

skriven

härlig start
fina bilder
ja vi har sovrum på nedervåningen suteräng så et är kallare där nere skönt

18 Marie:

skriven

Skönt då man får sådant energi att man bara vill gå, det får jag med emellanåt speciellt med musik i öronen och idag fick jag det på hamnpromenaden här i Cala Bona som leder tll Cala Millor jag ville bara gå mer mer mer

19 Yela:

skriven

Är ju verkligen så himla härligt med promenader & ser ju superfint ut där du gått! Jag brukar vara ute & gå i skogen med min man och katterna och tycker de är så underbart med fin omgivning. Hoppas du får mer sömn idag 🤗

20 Michelle :

skriven

De där gör jag oxå ofta . Ofta ta juice för sent så man inte kan somna .

21 bylijo.se:

skriven

Vilken bra start på dagen.

Kommentera här: