Njuter av att vara hemma

Okej, mitt förra inlägg var väl så där peppigt.... Jag är hemma nu iallafall och har bryggt en stor kanna te. Känner mig redan piggare bara av att ha fått komma hem. Det är mer eller mindre kaos varje dag på mitt jobb. Det händer alltid något och ingen dag är den andra lik. Men det är charmen också känner jag. Tiden går fort och ibland hinner jag knappt blinka. Nu tänkte jag kika in hos er och lämna lite spår efter mig. Vi hörs senare.
1 Jennysvardag:

skriven

Dom flesta jobb som man jobbar med människor innehåller lite kaos kan jag tycka. Skönt att du njuter av att vara hemma och dricka te :)

2 Mösstanten:

skriven

Hoppas att du får vila lite nu då. Men att dricka te och kommentera på bloggar är ju en slags avkoppling, det också. Jag håller just på med samma sak. :-)

3 Chanelle:

skriven

Man kan inte alltid vara peppig! :D Hoppas du får varva ner lite och andas nu när du är hemma! <3

4 Johanna:

skriven

ÅÅÅH blev så sugen på te. Förstår dig precis, har sån huvudvärk av allt som konstant händer på jobbet, haha. Fullt ös medvetslös. Kram <3

5 Sophia W:

skriven

Åh det är alltid gott med en kopp te 😊 skönt att tiden går fort iaf 😄

6 Jenny:

skriven

Skönt att få komma hem :)

Jag föredrar arbetsplatser där det är fullrulle hela tiden.
Det värsta som finns är arbetsplatser där man inte har något att göra och tiden stååååååår stiiiiiilllllaaaa.... Dagarna blir så otroligt långa och jag blir så uttråkad.
Men självklart finns det ju gränser på hur stressigt ett jobb får vara för att man ska trivas och må bra.

Ha en fin kväll,

kram kram

7 Snabela :

skriven

Det är tur att det finns saker som piggar upp en ibland.

8 Michelle :

skriven

Skönt o få komma hem och vila upp sej , det ser myssigt ut 💕 man behöver ta det lugnt

9 Melissa Skywalkz:

skriven

Ta hand om dig hörru <3 Just nu är det kaos för mig med, så jag håller verkligen med dig om att det är så otroligt skönt att komma hem :)

10 Anna:

skriven

Vissa dagar är det verkligen extra skönt att komma hem. En kanna te hade inte suttit fel nu. Har varit så frusen hela dagen!

11 Fnulan:

skriven

Äsch ingen kan vara på topp varje dag. Det är ljuvligt att få läsa om alla dina dagar, både bra och dåliga. KRAM

12 Anna:

skriven

Låter mysigt med en kopp te, eller en kanna ;) hoppas du finner dig lite lugn och ro nu och att du får en bra onsdags kväll :)

13 Anna:

skriven

Låter mysigt med en kopp te, eller en kanna ;) hoppas du finner dig lite lugn och ro nu och att du får en bra onsdags kväll :)

14 Yasmine:

skriven

Det är verkligen skönt att vara hemma! :D

15 Sandra :

skriven

Skönt att vara hemma, bilden ser så mysig ut tycker jag.

16 Moa Hansson :

skriven

Det kan vara både bra och dåligt med kaos antingen så blir det stressigt eller roligt :)

Kommentera här: