Livet är orättvist

Idag fick jag veta en sak som gjorde mig så ledsen. Tårarna har bränt bakom ögonlocken hela dage. Livet är inte rättvist och vi har ingen aning om vad som väntar från ena timmen till den andra. Från ena dagen till den andra kan livet vara helt upp och nervänt. Jag kan inte skriva mer eftersom det inte rör familjen (vi mår bra). Men jag ville ändå skriva några rader. Det är så viktigt att ta tillvara på alla dagar vi får! Att få vakna upp på morgonen tillsammans med sin familj är en gåva. Varje dag vi får spendera med våra nära och kära är så ytterst värdefullt. Ta hand om dig och de du älskar mest av allt!
1 Amanda:

skriven

vilket fin inlägg man ska verkligen ta vara på sin familj

2 Anna:

skriven

Jag förstår precis känslan. För mig kom ett sådant besked i måndags som verkligen satte mig ur balans. En väckarklocka!

Svar: Vad tråkigt att läsa! Tänker på dig. Kram
Hanna

3 Emma Engström:

skriven

Massa, massa styrkekramar! <3

Svar: Kram!
Hanna

4 Jennifer:

skriven

Styrkekramar till dig ❤️ Man ska alltid ta tillvara på det man har, många tar det för givet att alla alltid ska finnas kvar verkligen.

Svar: Jag fick mig en tankeställare! Vad är viktigast liksom.
Hanna

5 Fnulan:

skriven

Åh jag vill bara ge dig en väldigt stort kram. Även om det inte är familjen kan det smärta ändå. Stor kRAM

Svar: Tack snälla och kram tillbaka! <3
Hanna

6 Michelle :

skriven

Håller med dej det är verkligen viktigt att tänka på det man har varje minut som går . Vet inte vad som hänt men hoppas det löser sej och att allt blir bra 💕

Svar: Tack, det hoppas jag med!
Hanna

7 Julia:

skriven

ja man ska verkligen ta till vara på det man har eftersom man aldrig vet när något händer ❤

Svar: Precis! Så lätt men samtidigt så svårt.
Hanna

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Ja du det är verkligen som du skriver inte rättvist med livet, vad som helst kan hända från en sekund till en annan. Förstår att det inte är du som är drabbad men jag förstår hur du känner ändå <3

Svar: Tack fina du! <3
Hanna

9 Sandra:

skriven

Så rätt du har, sen min mamma gick bort och min älskade tremänning så vill jag inte ångra något i mitt liv, jag vill leva fullt ut med de jag älskar ❤

Svar: Det förstår jag att du vill! <3
Hanna

10 Kirsi:

skriven

Det är så sant. Jag skickar styrka och kärlek till dig, även om situationen kanske inte direkt berör dig, så är det uppenbart att du är djupt påverkad. <3

Svar: Tack snälla! <3
Hanna

11 Åse:

skriven

Vilken klump i magen jag fick.♡ vet inte varför jag får cancer i huvudet?😭

Svar: Det handlar inte om cancer. Det är en annan sak som hänt.
Hanna

12 Moa Hansson :

skriven

Livet kan verkligen vara orättvist!! Man måste ta vara på varje sekund ❤️

Svar: Ja verkligen. Så tråkigt bara att det måste hända grejer för att man ska inse det.
Hanna

13 Johanna:

skriven

Vad det än är som hänt beklagar jag så mycket. Min 20 åriga kusin gick bort i somras, sedan dess har jag verkligen tagit vara på varje sekund. Önskar dock att man gjorde det redan innan. Massa kramar <33

Svar: Så hemskt att läsa! Det är så orättvist när unga människor drabbas. :-(
Hanna

14 Kamilla:

skriven

håller med dig i allt. Vi måste leva i nuet för vi har aldrig en aning om morgondagen. Beklagar tråkigheterna som vi fick veta om idag.

Svar: Det är så självklart men ändå så svårt!
Hanna

15 Mirre - Sweetwords:

skriven

Ohh vad tråkigt, man blir jättepåverkad ibland av vissa saker, det kan förstöra en massa, kram till dig

Svar: Kram! <3
Hanna

16 Amanda:

skriven

Jobbigt när det kommer saker som man blir ledsen av men du har så rätt man ska ta till vara på tiden för man vet inte hur det kommer att bli. Hoppas du snart mår bättre :) kram

Svar: Tack snälla! Jag mår bättre idag. Kram
Hanna

17 Annica:

skriven

Livet är verkligen ingenting att ta för givet.. Det kan hända någonting så snabbt!

Svar: Ja verkligen. Det finns inga garantier.
Hanna

18 sofia:

skriven

Alltså detta inlägg gör så ont i hjärtat att läsa! Fina, fina du! Vad det än är så tänker jag på dig! <3

Svar: Tack fina du! <3
Hanna

19 Mösstanten:

skriven

Det är sant. Vi vet inte vad som händer nästa minut. Det gäller att fånga ögonblicket. Inte så lätt alla gånger.

Svar: Nej det är inte lätt. Det svåraste nästan tycker jag.
Hanna

20 Jennifer:

skriven

Helt rätt att man får ta vara på sig själv och sina nära samt kära!

21 birgitmaria:

skriven

Nä, man blir lite "fartblind" ibland när livet rullar på. Det är viktigt att ta hand om varandra.
Stor kram till dig <3

Kommentera här: