Ett foto i timmen

Godmorgon! Jag skulle skriva om ett foto i timmen igår men lägger ut det idag istället. :-) Hoppas att du gillar inlägget. :-)
05:00 My vy från sängen. Funderar över om jag ska upp och springa en runda. Väljer att avstå då jag inte sovit särskilt bra i natt. Har bara legat och vänt och vridit på mig.
06:00 Tittar på Kenza´s videoblogg om hur hon fick reda på att hon är gravid. Satt med tårarna rinnandes. Så fint!
07:00 Äter lite frukost, kvarg med banan. Tar också min järntablett och så brukar jag alltid värma en ugg vatten som jag har honung och kokosolja. Det är väldigt gott och så behöver jag inte använda lypsyl. Läpparna blir naturligt mjuka. :-)
8:00-9:00 Bildlöst då jag sitter i bilen och kör. Men fick njuta av en vacker soluppgång, dimma över skogarna och regn. 
10:00
Fick bli två bilder från klockan tio. Förväntansfull och på väg till introduktionen.
11:00
Antecknade tankar som kom upp. En hel del tankar och funderingar om högt och lågt skrevs ner.
12:00
Pratade om förväntningar och så presenterade vi oss själva. Det tog sin lilla tid. Nästan en och en halv timme att gå igenom allihopa. En bild på mina ben får vara det roligaste jag bjuder på vid den här tiden.
 
13:00
Lunchdags och jag åt en god kinesisk buffé. Eller om det var thai, lär mig aldrig skillnaden. Maten var redan uppäten när jag kom på bilden så det fick bli en bild på omgivningen.
14:00
Böter igen. Det verkar vara min grej här i Stockholm att få böter... Den här gången hade jag betalat men råkat läsa fel på skyltarna och stod på handikapp. Tusen spänn rätt i sjön. Suck alltså, men nu vet jag var skolans parkering är så där ska jag ställa mig imorgon.
15:00
Satt i våra basgrupper och jobbade med några introduktionsuppgifter. Jag vill köra igång på riktigt nu!!
16:00
Checkade in på mitt hotell. Stockholm Hotel apartment, ett nytt lägenhetshotell och jag är den första att bo i just det här rummet. Jag hade tillgång till kyl och frys så jag kunde laga min egen mat. Smidigt värre.
17:00
Ett härligt pilatespass som jag redan berättat om i inlägget igår. :)
18:00
Bloggtid! Kommentera bloggar och så skriva lite på det här inlägget.
19:00
Knallade iväg till Maxi för att shoppa lite mat och frukost. Vad svårt det är att följa gps:en på telefonen. Den ville inte göra som jag ville, haha. Fyndade ett par tumvantar som
20:00-22:00
Hemma igen och åt min plocksallad. Fixade lite te (så jag kommer säkert inte kunna somna ikväll heller). Kommenterade bloggar och pratade med älsklingen i telefon.
22:00
Vid tio-tiden avbröt jag mig i bloggkommenterandet och fortsatte med några uppgifter.
1 Madde:

skriven

Har ju börjat med det tidigare, men alltid kommit av mig. Att ta hela dagen var ju betydligt bättre, och kanske lägga ut det dagen efter. Tack för tipset. Bra dag förutom P-boten då :-)

Svar: Vore jätteroligt att fä följa med dig under en dag! :-)
Hanna

2 Sara:

skriven

Trist med böter så klart men utöver det så verkar du ha haft det riktigt bra, så himla härligt! Så spännande att börja med något nytt!

Svar: Ja det känns riktigt spännande! :-)
Hanna

3 Melissa Skywalkz:

skriven

Vilken dag, fyfan för böterna dock. Min sambo fick böter för att han stod 0.17 m för nära vägen eller något liknande en gång hahah. Jag skulle faktiskt också vilja göra ett sånt 1 foto i timmen, det sår riktigt roligt ut :)

Svar: Haha, det var nitiskt att mäta men personen gjorde bara sitt jobb. Ja gör gärna ett foto i timmen. Vore roligt att få följa dig. :-)
Hanna

4 Jennysvardag:

skriven

Så roligt med en bild i timmen. Så tråkigt att du fick böter, det är ju inte der roligaste. Så god din sallad ser ut

Svar: Nej roligare kan jag göra för pengarna men det är bara att bita i det sura äpplet och betala.
Hanna

5 Jessica:

skriven

Vad roligt att få följa med dig 😍 Tänkte du göra något liknande idag?

Svar: Nja, det vet jag inte. Tänkte nog ikväll göra en sammanfattning med tankar och känslor kring de här två dagarna. :-)
Hanna

6 Sofie:

skriven

Vad roligt inlägg, att följa dig varje timme :P

Svar: Kul att du gillade mitt inlägg! :-)
Hanna

7 sofia:

skriven

Verkligen en rolig ide, som en vlogg fast i bilder! Detta gillade jag :)

Svar: Vad glad jag blir att du gillade mitt inlägg. :-)
Hanna

8 Matilda Berlin:

skriven

Men åh! Verkligen sånt kul inlägg!! Inte bötern dock (lider verkligen med dig), men annars sp! Hoppas du får en fantastisk Tisdag finaste <3

Svar: Jag önskar dig detsamma! Kram <3
Hanna

9 Kathrinea:

skriven

Men vad kul att följa med en dag i bilder! låter ju verkligen som en intensiv dag 😁

Svar: Det var en intensiv men rolig dag! :-)
Hanna

10 Kamilla:

skriven

Ett foto i timmen är en rolig grej att göra. Trist med p - boten annars såg din dag riktigt spännande och omväxlande ut.

Svar: Ja det var ett roligt inlägg att göra. Kommer fler gånger. :-)
Hanna

11 Anna:

skriven

Gus vilket härligt inlägg! Tråkigt med böterna bara :( jag har då haft turen och aldrig fått böter haha. Men kan verkligen tänka mig hur mycket energi en sån lapp på bilen suger ut ur en ❤️

Svar: Jag har aldrig fått fortkörningsböter. Parkeringsböter däremot kan bli någon om året. Så tråkiga pengar. :-(
Hanna

12 Daisy:

skriven

Vilken fullspäckad dag du haft. Vad fina bilder :)

Svar: Ja det var den. Jag kände mig lite korvstoppad när jag kom till hotellet. :-)
Hanna

13 Jennifer:

skriven

Vilket roligt koncept! Och kul att se en hel dag i bilder! Tråkigt med bötern dock :/

Svar: Roligt att du gillade inlägget!
Hanna

14 Maria:

skriven

Du verkar ha fullt upp, fina bilder men inte så roligt med parkeringsböter. :(

Svar: Nej usch, det drog ner hela mig där ett tag. Men bara betala och se glad ut.
Hanna

15 Frökenny :

skriven

Så kul med ett foto i timmen! Vilken härlig utsikt med julgranen från sängen. Trist med böter dock.🙈🌸💕

Svar: Kul att du tyckte det var ett roligt inlägg. :-)
Hanna

16 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Åh har tittat på båda Kenzas videor om hennes graviditet. Så mycket tårar som kommer <3

Svar: Jag grät som ett barn. Så fantastiskt fin video. <3
Hanna

17 Emma:

skriven

Vilken rolig idé med ett foto i timmen. 😃 Trist med böterna men annars verkade det vara en bra dag. 🙂

18 Netti Starby:

skriven

Så himla kul att följa en hel dag timme för timme! Har också tänkt göra något liknade någon gång :-D Kramis

19 Viktor Högnäs:

skriven

Intressant stuk på inlägg, ett foto i timmen! :) Roligt! Det skulle jag vilja göra någon dag! :)

20 Amanda:

skriven

Vilket härligt inlägg! :)

21 Pärla:

skriven

Men vilken kul idé, tråkigt med böter bara men någon gång kanske man lyckas haha

Svar: Det är ett roligt inlägg att skriva. :-)
Hanna

22 Elisa:

skriven

Kul att du hänger i Sollentuna, jag känner allt igen Sollentuna centrum. :) Har tidigare bott där i några år.

Svar: Vad roligt att läsa :-)
Hanna

23 Popprinsessan:

skriven

Shit vad surt med böter - fick mitt livs första p-bot i somras och fattar fortfarande inte helt varför... Det blev en dyr glass då iaf!
Vilket härligt place att bo på, där man kan sköta sin egen mat osv. Ofta blir det ju lite sämre val när man bor på hotell, även om det är gott att få lagad (av någon annan) mat!

Svar: Nej ibland är det inte logiskt. Det var det dock den här gången för mig. Tyvärr, önskar att jag kunde överklaga.
Hanna

24 Anna:

skriven

Så roligt med ett foto i timmen! Det kan jag också tänka mig att göra vid tillfälle :) Jag blev också alldeles tårögd av Kenzas video.

Svar: Jag med! Jag unnar henne verkligen all lycka.
Hanna

25 Kirsi:

skriven

Åh! Ett foto i timmen! Vilken nostalgikänsla jag fick då! När min son var bebis och jag hängde på föräldranätet, så var vi många som hade egna hemsidor och körde ett foto i timmen periodiskt. Sedan hade jag några omgångar på min blogg också, för nåt år sen. Är det fortfarande strukturerat via någon sida, eller kör du bara på egen hand?

Svar: Jag kör på egen hand. :-) Kul att läsa att du också körde ett foto i timmen förr. :-)
Hanna

26 Anneli @ spinkfinger.com:

skriven

Som jag skrev igår så är det så roligt med sådana här inlägg! Surt med P-böter :( det har jag fått några gånger fast inte så dyra.

Svar: Jag har inte heller fått så dyra böter tidigare. :-( Någon gång ska väl vara den första...
Hanna

27 Sandra:

skriven

Nä så trist med böter, annars låter ju dagen som en toppendag ❤
Hoppas du fick sova gott ❤

Svar: Jag sov som en sten. :-) <3
Hanna

Kommentera här: