En promenad i Tinnerö

Idag efter jobbet möttes jag och Rickard upp i Tinnerö för en promenad bort till Rosenkällasjön. Vi var båda lite som bambi på hal is eftersom det inte halkbekämpas på vägarna. Trots det så var det en härlig promenad. Jag tror aldrig att jag kommer tröttna på att gå här.
På vägen till bilen frågade Rickard mig vad vi skulle äta för kvällsmat. Jag var snabb på att svara tacos. Då stannar vi på Ekholmen centrum på vägen hem och köper köttfärs. Jag svarar: "men vadå vart ska du åka ikväll". För en microsekund glömde jag bort att vi inte var hemma och åker förbi Ekholmen centrum på vägen hem. Vi fick oss ett gott skratt iallafall!
 
1 Julia:

skriven

vilken härlig promenad det såg ut att vara 😊 lite läskigt dock att de va halt. Åh vad mumsigt med tacos, blir ju hungrig igen fast jag nyss ätit haha

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Vilken mysig plats och så fint att ni tog er en stund där :D. Gillar den där bron, får alltid lite såna där känslor från filmen Sagan om ringen när jag ser sånt :D.

Tacos är gott, var evigheter sedan vi åt det här :)

3 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Härligt med promenad, ser fint ut där :)

4 Sophia W:

skriven

Skönt med en promenad, även om det var halt 😄 härliga bilder!

5 Michelle :

skriven

Usch det är lite jobbigt när det blir som Bambi på hal is kan jag tycka men samtidigt härligt o gå en promenad ute :) 💕

6 Jennifer:

skriven

Åh va härligt de såg ut 😍

7 Fnulan:

skriven

Gud så härligt att gå med den man älskar. Alltså TACOS, älsk på det, bästa som finns alla gånger. Kan tänka mig att ni skrattade =)

8 Sandra:

skriven

Oh vilka fina bilder och ni är så fina ihop. Skönt med en härlig promenad ihop 👍

9 Anneli @ spinkfinger.com:

skriven

Ser ut som en härlig och uppfriskande promenad trots halkan :) Mmm, tacos går alltid ner, mycket bra val :P

10 Jeanette :

skriven

Jag promenerade hem nu på kvällen efter jobbet och halka till ett par ggr, så det lurigt väglag. Men undvek att ramla iallafall :)

11 Amanda:

skriven

Härligt med en promenad! Det ser jättefint ut där ni gick idag man kan verkligen känna lugnet. Hoppas dom har sandat till nästa gång ni går där :) Hoppas även ni fick lite mat i er tillslut :)

12 Kamilla:

skriven

Man är verkligen en bambi på hal is när man går utomhus just nu. Broddar är nog inte så dumt.

Svar: Det var precis det jag tänkte när jag halkade runt. Ja tack till broddar.
Hanna

13 Åse:

skriven

Va oroligt vackert de ser ut att vara:) gott med tacos

14 Moa Hansson :

skriven

Så mysigt med en promenad och gott med tacos :)

15 Annica:

skriven

Alltid lite roligt då det blir sådär. Och promenaden såg ut att vara riktigt mysig! :)

16 Elisabeth:

skriven

Vilka härliga bilder du bjuder på :-)

Kommentera här: