En lördag i slutet på januari

Den här veckan har jag varit sämst på att svara på era kommentarer. Nu har jag godkänt alla kommentarer och svarat på konkreta frågor iallafall. Resten får vänta till en annan dag. Mitt huvud är som bomull ikväll efter en tuff dag på jobbet. Men tänkte berätta vad jag och Rickard gjorde på min rast igår. Vi promenerade upp till stan för att äta lunch tillsammans.
Jag tycker att räkchips är så gott!
Efter lunchen köpte jag en mascara och sedan gick vi till Stadium. Jag behövde nya promenadskor och så hittade jag ett par tights som var så snygga.
Så jag valde mellan snygga ben eller varma fötter och den här gången fick det praktiska välja. Varma fötter alltså. :-)
Fråga mig inte vad jag gör här. Kände bara för att spexa lite.
Mina nya promenadskor som kommer användas så mycket i vår och sommar! Men tiden gick alldeles för fort så jag fick nästan springa tillbaka till jobbet för att komma i tid.
 
 
 
1 Jennysvardag:

skriven

Så härligt att ni kunde mötas upp och ta en sån härlig lunch med lite lunch shopping. Så snygg tights som du hittade. Jag väljer nog också varma fötter före snygga ben 🙈 Tid går alltid fort när man shoppar och äter, tur att du hann tillbaka till jobbet även om du fick springa

Svar: Haha ja! Jag börjar nog bli gammal. Förr hade det lätt varit tvärtom. :-)
Hanna

2 Junitjej:

skriven

Snygga dojjor!! Jag gillar också räkchips! Thaimat är så gott.

3 Emma Engström:

skriven

Ibland hinner man verkligen inte med alla kommentarer, men så lycklig man blir av att läsa dem! :D Vad mysigt! KRAM

4 Evelina:

skriven

Gud vad kul med lunch ihop. Så gott med räkchips

5 Therese Carlsson:

skriven

Vad mysigt att äta på kina med sin partner =) så mysigt

6 Moa Larsson:

skriven

Man borde verkligen göra mer med sina raster på jobbet - känns som att dagarna blir mer värda då. Tycker det är lyx att gå iväg att köpa mig en sushilunch som jag äter medan jag står och jobbar. Vore en dröm att få träffa sambon på en lunchdejt eller någon vän. Skönt med nya skor!

Svar: Ja de blir verkligen mer värda! Förr sov jag ofta på mina raster men det gjorde mig bara tröttare. Bättre att komma ut och få lite ljus och frisk luft.
Hanna

7 sofia:

skriven

Åh dom där svarta skorna verkar verkligen vara så sjukt varma! Älskar springskorna! Dom har verkligen så himla mycket fint på stadium. Jag skulle behöva nya till våren :)

8 Carolina:

skriven

Mysigt att ta och äta lunch tillsammans! Jag föredrar ocksp värma fötter 😍

9 Lexochlogan :

skriven

Så mysigt med en lunch ihop fastän du jobbade, såg riktigt gott ut. Bra promenadskor är ju så viktigt

10 Fnulan:

skriven

Vad mysigt med lunchdejt på stan. Ja men klart det är viktigt med varma fötter, fryser dom fryser hela du =) Räkchips är supergott!!

11 Anna:

skriven

Men åh, så mysigt att kunna äta tillsammans på rasten. Sådant sätter verkligen guldkant på tillvaron. Maten ser verkligen så god ut!

12 Anna:

skriven

Åh den lunchen blev jag ganska sugen på nu 😂 så hungrig haha! 😊 snygga skor!

13 Diana saelöen:

skriven

ibland är det viktigt att lyssna på förnuftet ;-). Men oj vad jag blec sugen på räkchips!!

14 charlottelinden.se:

skriven

Gud vad mysigt med ett avbräck i arbetsdagen sådär! Så gjorde jag och min sambo ofta när jag jobbade heltid också. Han kom och hämtade mig under lunchen så åt vi tillsammans :) Supermysigt!

15 Julia:

skriven

åh vilken mysig lunch! 😍

16 Marie:

skriven

Jag har också de där promenadskorna! Lever i dem trots att det är vinter, så sköna! Och du, jag blev på sätt och vis glad när jag läste att du inte orkat svara på alla kommentarer. Inte kul att vara så trött, men jag är skit dålig på att svara om det inte är en extra go kommentar eller konkret fråga. Lägger all tid på att skriva nya inlägg och ge engagerade kommentarer. <3

Svar: Jag lägger också mer tid på att kommentera engagerat istället. Många kommentarer blir det samma svar på med och det blir lite tradigt till slut. För mig alltså. :-)
Hanna

17 Sarah:

skriven

Så mysigt att gå ut och äta :) Det såg jättegott ut :) Jag älskar också räkchips :) Så fina dina nya skor var :)

18 Michelle :

skriven

Åh vad god maten såg ut 😍 trevligt att ni kunde gå o käka lunch tillsammans , det behöver man verkligen med varandra 💕

19 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Jag älskar också räkchips - så sjukt gott!

20 PT Lilla Ax:

skriven

Spontandejt på stan med mannen är underbart! Måste instämma i att räkchips är sjukt gott, godare än vad som är rimligt kan jag tycka! Snyggt jobbat att dessutom hinna med shopping ;) Heja alla timmar som skorna kommer få jobba ;)

21 Wifeey:

skriven

så gott all mat såg ut att vara :)
Man måste ju inte alltid svara direkt, de gör inte jag heller...
Snygga promenadskor du fick tag på :D

22 Kamilla:

skriven

Så härligt att kunna stråla samman med maken och luncha. Det såg supermumsöigt ut.

23 Jennifer:

skriven

Åh va god lunchen såg ut! 😍 & härligt med nya promenadskor 😃

24 Amanda:

skriven

Åh jag älskar kinamat det är ju så gott! Håller med dig räkchipsen är goda :) Vad bra att du hittade ett par varma skor dom ser även jättefina ut. Hoppas du sover gott! :)

25 Emma:

skriven

Men vilken mysig lunchrast! Maten såg riktigt god ut med. 😃

26 Madde:

skriven

Du hann med mycket på din rast :-) Den måste ha varit längre än en halvtimma :-) Det praktiska är trots allt viktigare, men så mycket tråkigare :-)

27 Moa Hansson :

skriven

Tror dom där skorna kommer bli så bra till våren och sommaren! :)

28 Mösstanten:

skriven

Varma fötter är bäst! Men de där stövlarna ser trevliga ut också.

29 Frida:

skriven

Snygga skor och gott med asiatiskt! :D

30 Madelene Lindström:

skriven

Så mysigt att ni tog lunch tillsammans på din rast.
Riktigt fina skor du köpte :)

31 birgitmaria:

skriven

Gillar dina inlägg om vad du har gjort under en dag.
Såg så gott ut med kinamat!
Jag behöver oxå nya skor. Får ge mig in på stan nån dag.

32 Sandra:

skriven

Ni är väl för söta ❤ så mysigt att mötas upp på lunchen sådär ❤❤ superfina skor och tights?! För nu ser jag inte inlägget, men jag har för mig att de var nya också 🤔

Svar: Tack. Ja det var väldigt mysigt. <3 Ja de är ganska nya. :-)
Hanna

33 Linda Dahlgren :

skriven

Super fina skor, och dom såg skön ut också! Och maten såg super god ut verkligen 🙂

Kommentera här: