En förmiddag vid sjön

Igår åkte jag och Rickard till Tinnerö och Rosenkällasjön. Här där jag bor var det strålande sol så ville åka dit och fota vinterbilder och njuta av den vackra naturen. Dock så sken solen bara här men vad gjorde det. Det var så mysigt att vara där tillsammans och prata och promenera lite.
Det var så annorlunda att vara här och se samma platser från en annan vinkel. Rosenkällasjön är inte direkt en badsjö, utan det är en fågelsjö så man hoppar inte direkt i här och badar. När jag är här brukar jag alltid vara uppe på berget. Men inte idag. Idag var jag ute på isen istället. Skulle gärna ta med barnen hit och ha en härlig picnic.
Såklart vi inte kan undvika att göra en parplanka.
Och jag har aldrig gjort en teaser ute på is så det var jag tvunget att göra igår. :-)
 
 
 
1 birgitmaria:

skriven

Så fina bilder!

2 Anna:

skriven

Åh, så härligt! ❤️
Vilken vacker vy! 🤗

3 Inger:

skriven

Härliga foton

4 Evelina:

skriven

Men gud vad det där såg mysigt ut. Förstår att du vill ta ut barnen dit

5 Viktor Högnäs:

skriven

Vad mysigt ni verkar ha haft det! =) Härliga bilder också för den delen! :)

6 sofia:

skriven

Men wow vad mysigt det verkar vara där! Underbart att få träna sådär lite på isen också :)

7 Pärla:

skriven

Ser super härligt ut att få komma ut sådär tillsammans, fina är ni med! Skrattar lite åt att ni såklart måste "träna" lite med, hehe!

8 Lexochlogan :

skriven

Jättefina bilder, ser ut att vara en väldigt fin plats. Kul att ta bilder tillsammans

9 Mirre - Sweetwords:

skriven

Så trevligt och gå iväg och göra parbilder, =D. Samt såklart lite träning på det med =D

10 Jennysvardag:

skriven

Så härligt det ser ut, synd att solen inte lyste vid sjön. Härligt med lite träning ute på isen.

11 Elisabeth:

skriven

Gud så mysigt det ser ut. Jag är ingen vintermänniska men jag måste ändå säga att dessa foton får mig att vilja gå ut. Ha en fin dag!

12 Yasmine:

skriven

Vad roligt ni ser ut att ha tillsammans :D

13 Madelene:

skriven

Vilken underbar förmiddag nu haft! Så fint det är där

14 Sandra :

skriven

Fantastiska ni som gör lite småträning utomhus, så fina ni är. Superfina kort 👍

15 Lillan Kind :

skriven

Det där är vad jag kallar livskvalitet!😊 Så underbart att vara ute och njuta tillsammans i fin natur! Det verkar vara en perfekt plats för en familjepicknick😊

16 Sarah:

skriven

Så roligt att fota lite vinterbilder :) Vilken gullig bild på er när ni pussas :)

Svar: Tycker vi ser nykära ut på bilden. :-)
Hanna

17 Amanda:

skriven

Men vad mysigt ni ser ut att ha vid sjön:)

18 Daisy:

skriven

Hehe jag frös om rumpan när jag såg dig sitta i snön, men mysigt ni verkar haft :) så fina bilder

Svar: Haha, ja, det var kallt om rumpan. Satt dock inte så länge. :-)
Hanna

19 Elin:

skriven

Så himla mysigt! Ser ju dock lite kyligt ut att sitta på snön!

20 Mösstanten:

skriven

Så fint! Man riktigt ser vilken bra förmiddag ni hade.

21 Amanda:

skriven

Var det inte kallt att sätta ner rumpan på isen? Ni ser verkligen så fina ut tillsammans 😊

Svar: Jo det var det. :-) Men jag satt bara en kort stund. :-)
Hanna

Kommentera här: